Gå til innhold

dere andre som har termin rundt 28juni....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor langt er dere på vei?

Kan ikke skjønne at noe av dette som jordmor sa stemmer.. iallefall stemmer det ikke overens med BIM-kallenderen, og nå er jeg kjempeforvirra i forhold til hvor langt jeg er på vei!

hehe

skal ikke være lett nei... noen som kan hjelpe meg? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 21+1 i dag.... termin 28. juni...

Skrevet

Jeg har oxo termin 28 juni men da er du 21+2 i dag da...:)

Skrevet

Sjekk på babyverden, der har du terminkalkulator utfra både eggløsning, tremin og mens :)

Skrevet

ja og i følge den er de som har termin 28 juni 21+2 dager=)

Skrevet

hm.. dersom vi er 21+2 så stemmer det fint i forhold til det som står på BIM da.. skvatt litt til når jeg plutselig var i 22.uke!

Men da jeg var på UL mandag for halvannen uke siden, sa hun noe om at jeg var 19+3... det stemmer jo ikke da?

Men hun satte jo termin.. kanskje hun bare sa feil selv?

Kan ikke bruke terminkalkulatoren, ettersom termin har blitt flyttet, nemlig.. :)

Skrevet

merkelig..når du regner fra terminen der er det 21+2.. det sa jordmoren tilmeg sååå=)

Skrevet

da stemmer nok det:) men i følge det JM sa til meg, ville jeg da vært.. skalvisee... 20+6 i dag.. men så satte hun termin til 28 juni (som stemmer greit i forhold til eggløsning) og da burde jeg altså vært 21+2...

rart?

Skrevet

jm teller fra de ukene som e gått, og bim teller fra kommende uke..

Skrevet

Jeg har termin 30.juni, og jeg er 20+5 i dag.

Skrevet

jeg har termin 28/6 og sliter selv med beregningen nå. ifølge mensterminen som BIM har regnet ut for meg er jeg idag 21+1. men ifølge jordmor er jeg altså lenger enn det (noen dager mer, sa hun). men jeg orker ikke henge meg for mye opp i det nå og bruker fortsatt torsdagene som dagen jeg går inn i ny uke (altså går etter bim-kalenderen). en annen ting er jo at jeg oppga første dag av siste mens til lege og til gynekolog og fikk ulike terminer fra begge de to og, og begge var forskjellige fra BIM igjen!!! ikke lett å bli klok:-)

Skrevet

hm.. i følge BIM begynte altså min 22.uke i går eller forigårs.. med andre ord må jeg være 21+1 eller 21+2.. det stemmer i forhold til termin, men ikke i forhold til det JM sa.

Men hun kan jo ha sagt feil, uansett så er dette tredje termindatoen å forholde seg til, og det er ikke store variasjonene.. men bare skvatt, som sagt, når jeg så at jeg allere var i 22.uke.. jeg har også tidligere holdt meg til torsdagene som "skiftedag"..

(og mandager, etter at legen insisterte på å flytte terminen min lenger vekk, og så tilbake igjen ettersom JM etter UL flytta terminen tilbake, men to dager lenger.. mao så må jeg jo ha skiftedag tirsdager..

og da stemmer det med BIM

jaja,ungen kommer når hun vil hun, bare lurte på hva jeg skulle si til JM når jeg ringer helsestasjonen (har bare vært hos legen til nå)

Men får bare si termindato da.. hehe

den er iallefall folk enige om...;)

Skrevet

Har termin 29 juni og i følge bim så startet eg på min 22 uke i går.

Blir itt forvirret eg og når terminkalkulatorene har forskjellige svar hehe..

Skrevet

syns det er greit nok når en er i 22.uke,, dvs som å være i det 19. århundre på 1800tallet osv..

blir aller mest forvirra når JM sier to ting, som ikke stemmer overens!

hehe

Skrevet

Har UL termin 29 juni , i følge bim så startet jeg på min 22 uke i går.

21+1 i dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...