Gå til innhold

Et lite håp...

*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle noe sambo sa i går. Han satt på msn og snakket med datteren til en vi ble kjent med da vi var på ferie en gang. Da vi var på ferie mente hun (datteren altså) at vi skulle flytte sammen, og noen mnd senere gjorde vi det. Når de snakket på msn i går fortalte sambo at hun skrev at siden vi flyttet sammen etter hun hadde foreslått det, så synes hun at vi skal få barn. "Hva svarte du da?" spurte jeg. "Jeg sa vi skulle vurdere det, hvis hun vil sitte barnevakt når den blir eldre", svarte han. Oj! Det hadde jeg aldri forventet at han skulle svare. Dessuten vil han at vi skal flytte opp i leiligheten hans som er større en der vi leier nå, og som har et ekstra soverom.

Håper som bare det nå, hehe. Skal ikke nevne barn og se om han kanskje plutselig er helt klar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Woohooo...hhehehe

Ja, kjempe bra da...Skal krysse fingrene for harde livet her..hihi

Du skal ikke se så lenge etter han... Han er sikkert klar, men tør ikke...hehe...

Klem

Skrevet

Tusen takk=) Krysser fingrene for at det ikke blir fler kondomer hos dere etter de to siste! Så kan vi bli prøvere begge to=) Det hadde vært noe det!

Klem

Skrevet

Uff.... Jeg gjør jo ikke noe annet enn å håpe hver mnd... Men det ser like dårlig ut hver gang...=o(

Men må bare forsette å håpe så en dag vil det skje... Ja, vi krysser for hverandre og håper på det beste.... Vil følge M over 1. tri... hehe...

Skrevet

Hadde vært fint om det skjedde et "uhell" så vi kunne hoppe rett etter M på 1. tri=) Slippe å prøve. Vi får bare håpe og krysse fingrene, det blir vår tur en gang. Får bare håpe at det ikke blir så lenge til!

Skrevet

Ja... Er nok ikke lenge til det skjer...*håpehåpehåpehåpe* hehehe...

VAr akkurat på dossen og der hadde jeg maaaaaasse utflod... Tror jeg legger meg ned og griner snart... enda et egg som går til spill...=o( ...Hehe sorry...=o)

Nei uff hehehe...

Skrevet

Ååååå, så moro da, Dreamer :)))) Tror nok han begynner å bli klar han der ;-)

*Krysser fingrene for det*

Ellers da jenter? Kjeder meg litt idag jeg :-(

Skrevet

Håper det!=) Tusen takk for at du krysser fingrene. Du har gitt meg håp om at det går an å bli gravid uten å prøve så hardt, bare kutte ut prev.

Hvordan går det med deg? Fått noen symptomer enda? Hva med pappaen, lykkelig?;-)

Skrevet

Ja, det er 100% mulig, vetu :-) Veldig lite symptomer, egentlig, nesten så jeg blir beskymra :-) Men det er jo så tidlig enda. Ellers så er det jo to dager siden tr skulle vært på besøk, og har null føling på at hun har tenkt til å komme heller! Så får vi håpe det holder seg sånn :-)

Pappa`n er lykkelig vetu, han har blitt så mye mer øm og forsiktig, og kommer hele tiden med sånne nydelige ord/sms/o.l kjenner han nesten ikke igjen! ;-) Det er innmari koselig. Ellers så vi en vogn som var til salgs (hang sånn lapp på butikken) og mens jeg gikk rett forbi var han borte å titta. Men når han så at jeg var gått ble han litt flau, og små løp etter meg. Da måtte jeg le av han :-) Raringen! :-)

Ellers med deg da? Er det snart tid for testing? Ble jo litt "åpent løp" under sist el, gjorde det ikke?) Håper det!!

Skrevet

Symptomene kommer nok etterhvert:-) Du er nok bare heldig som slipper unna foreløpig, hehe. Skjønner du er bekymret etter det som hendte sist, men denne gangen sitter den!:-)

Såå søt samboeren din er da! Hehe, så nydelig at han sto og så på barnevogna, hehe. Gleder seg skikkelig han. Håper min sambo blir likedan når jeg blir gravid.

Dagene går veeldig sakte her, har IKM om akkurat en uke. Ingen symptomer, så oppløftende å vite at du som er gravid har lite symptomer, hehe. Hadde "åpent løp" 4 dager før el, så jeg kan jo ha blitt gravid, men tviler sterkt. Prøvde å få han med dagen jeg hadde el, men da passet det ikke. Håper på at noen av svømmerne har overlevd i 4 dager. Drar til England på IKM dagen, så vurderer å teste den morningen. Eller vente til søndagen når jeg har kommet hjem, hvis tanta ikke har kommet. Når testet du i forhold til IKM og med hva?

Skrevet

Jeg testet en dag før ikm med vanlig cb, syntes den er veldig grei, for da er man liksom trygg på at den er sikker. De er sikkert sikre de andre også altså, ikke det jeg mener, men sånn psykisk sett stoler jeg mest på cb, vet ikke hvorfor :-)

Dagene går fryktelig sakte for tiden, jeg er heelt enig med deg i det!! Skulle ønske jeg bare kunne spole frem en uke eller to, det hadde vært så deilig :)

Åå, så moro å dra på ferie da :-) Er det shopping/fotballtur eller? Ååå, jeg vil å .. ;-) Med venner eller kjæreste? Da kommer du sikkert til å kose deg masse, vetu, heldiggrisen :))

Av nesten alle som testet positivt (det var utrolig mange!!) uke 7, så tror jeg nesten ingen av de kjente noen symtomer. Eneste er litt småstikking eller følelsen av "hold" på en måte, og andre småting. Ting du nesten ikke vet om har noe med graviditeten å gjøre eller om det hadde vært noe som hadde kommet uannsett . Så det er rare greier :-) Iallefall når man tenker på hvor gravid man føler seg innimellom og faktisk ikke er det! :-)

Skrevet

Har kjøpt cb dig, men tror jeg skal kjøpe en vanlig hvis jeg skal teste på IKM dagen, siden dig trenger mer hcg. Uff, tør ikke håpe, tanta kommer sikker før jeg rekker å teste;-) Kjente et skikelig stikk i magen i går, som tusen nåler stakk meg inni underlivet. Tenkte selvsagt med en gang at det kunne være festesmerter, men var sikkert bare noe tull. Blir gal av ventetiden hehe. Er som du sier at det er utrolig hvor gravid man kan føle seg uten å være det.

Vil ikke kalle det ferie, for er bare 2 døgn, hehe. Drar med mamma for å besøke broren min som bor der for tiden. Han tar 2. klasse på videregående der. Blir koselig å se han igjen da. Er visst et shoppingsenter der som er større en gardemoen flyplass, så det blir gøy=) Få tankene litt vekk fra dumme tanta som sikkert har kommet.

Mange som testet positivt i uke 7 ja! Får ta det som positivt at jeg ikke har noen symptomer. Herregud det må ha vært gøy å se + tegnet! Regnet du med at du var gravid eller ble du helt sjokkert?

Nei nå må jeg legge meg. Har nattevakt i natt, så jeg må prøve å sove litt før det. Kommer innom og svarer før jobb:)

Skrevet

Ja, jeg også har hørt at dig trenger mer hcg, men var noen andre som sa at den ikke gjorde det..? Hm, vet ikke jeg, men trodde dig trengte det dobbelte jeg da :-) Ja, de stikkingene merket jeg å, så det er fakta ett godt tegn :-)

Lyn-ferie blir det jo da, uannsett, jeg kunne gjort mye for å fått to døgn utenfor Norge :-) Men ser dårlig ut nå, det, sambo jobber så mye og alle venninner har enten ikke råd eller tid. Så jeg får smøre meg med tålmodighet :-)

Ellers hadde sambo 24 timer skift igår, så han var ikke hjemme før kl 0800 idag, nå skal jeg snart vekke han, så jeg slipper å sitte alene :-) Har jo fått sovet lenge nå :))

Jeg var sikker på at jeg var gravid, hadde jo denne gode følelsen, men jeg ble ganske sjokka når jeg så krysset ja :-) Det kommer jo en million tanker og spm på engang, som man trodde man var forberedt på men alikevel ikke er det 100%. Men det har roet seg ganske bra nå, nå håper jeg bare at alt skal gå fint fremover. Jeg har jo vært "100% sikker på at jeg er gravid" tidligere også, uten at jeg egentlig har vært det :-) Denne gangen hadde jeg vel bare den gode følelsen fordi vi hadde sex så mange ganger rundt el. Nesten hver dag.

Du får ha en god vakt da, så snakkes vi senere :-)

Masse klemmer fra

Skrevet

Jeg har lest at den trenger det dobbelte, så får kjøpe en vanlig. Har ikke så god følelse siden vi bare hadde sex en gang 4 dager før el, men ga meg litt håp med de stikkningene da, siden du hadde de og:-)

Blir deilig å bare komme meg bort fra Norge et par dager ja. Gleder meg til sommerferien hvor jeg får tatt en skikkelig ferie. Har begynt å få ganske stor mage du da, så gøy! Får håpe det ikke blir så lenge til du får kommet deg bort fra Norge noen dager. Kjenner til venner/sambo uten tid eller råd. Alle venninnene mine sløser så færlt med penger, hehe.

Nå synes jeg du kan vekke sambo ja, har sovet leenge nå. Høres veldig slitsomt ut med 24 timers vakter! Skal ikke klage jeg som bare jobber 10.

Hehe, kan tenke meg hvor mange spørsmål man får i hodet når man ser krysset. Eller egentlig kan jeg jo ikke det, for som du sier tror man at man er forberedt på det. Gleder meg til å se krysset en gang!

Tusen takk, snakkes senere ja:-)

Masse klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...