rmm9 Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jaa! da har de kommet ut, begge to Begynte med en del blod i trusa i går ettermiddag. så fikk jeg masse vonde kynnere, for så å gå over til veer senere. jeg hadde 3 min mellom de og da var det i full fart inn på sykehuset. Ronja var 3106 g og 48cm lang, og Amadeus var 3209 g og 49cm lang:) Nyyydelig fødsel:) Vi er enda på sykehuset, men er hjemme nå en tur å henter sykehus bagen (glemte den helt bort). Gled dere jenter!
majea Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Gratulerer!!!!!!! Og så utrolig herlig med en så "enkel" fødsel! Hvilken uke fødte du i? det var jo bra størrelse på de:-) Lykke til videre, vi hører vel fra deg:-) En stund enda til min tur, termin 29.mai med 2 gutter!
rmm9 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Takk takk fødte i uke 38, men de var jo store da, og bra er vell det
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 åååå...så herlig...er morro når folk føder..for dere og oss..det vil jo si at tiden går fremover..hehe.. gratulerer masse og kos deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå