VirreVirre Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hei, må bare spørre om en ting. Når dere reiser til st.olavs, benytter dere fritt sykehusvalg da? Eller er det det samme om vi benytter oss av Tromsø eller Trondheim? Hvordan går medisineringen? Det er vel ikke så lenge til dere skal nedover nå. Spennende!
Flippa m Frida Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Heisann Lydia, hyggelig å høre fra deg igjen Vi benytter fritt sykehusvalg når vi reiser til Trondheim. (mannen min nekter å unnfange barn med fare for at den blir Tromsø-supporter, he, he...) Er nå på spraydag 3, og det går bare fint. (Er fryktelig tørst! Selv om jeg bor bare 8 min unna hjem, må jeg stoppe å kjøpe vann på vei fra jobb...) Er faktisk bare 22 dager til UL, det går så kjempefort! Det eneste jeg er VEEELDIG bekymra for nå, er at mannen min ligger nede for telling hjemme med feber... Ikke bra... Forbaska influensaepidemi.... Når begynner dere på ny runde dere da?
VirreVirre Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Hehe, Tromsø-supporter hadde jo vært ille.. Men her i huset hadde vel Rosenborg-supporter vært like ille, og en av plassene måtte vi jo velge... Godt det går fint, håper ikke du blir plaget med noe. Det er slitsomt nok å passe på å få dem i seg synes jeg. Off, feber er jo ikke bra. Du får stelle godt med han, og sørge for at han holder feberen nede. Satser på at dette går bra ) Jeg kan forhåpentligvis ringe inn mens i slutten av april. Håper bare det ikke blir kluss med syklusene mine nåter alle hormonene. Vi vurderer litt å gå privat nå da. Men tror vi satser på et nytt forsøk i Tromsø, så får vi se hva vi gjør etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå