*panama* med to søte små Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hvilken type tar dere i såfall? Jeg har begynt på hemofer(er i uke 22) men jeg blir så hard i magen av de..Legen sa jeg måtte ta to tabletter om dagen av disse skulle de virke.. HVordan er det med dere?
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 har hørt det er de som er best når en er gravid, og at det er de som gir minst hard mage. venninden min fikk også hard mage av de, så hun startet hver dag med å spise knekkebrød og drikke ett stort glass vann og drakk mye vann resten av dagen, det hjalp. men hvis ikke så er det noe på apoteket som heter duphalac som er helt fint for gravide å bruke, og det gjør avføringen normal. smaker sirup.hehe
MinteMorKine Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 jeg gjør det går på noe som heter hemjern. de funker kjempe bra for meg, hvis ikke blir jeg sur,vondt i hue, svimmel og kjempe trøtt.. har manglet jern siden jeg var 9-10år, men merket ekstremt at jeg tappet for det under graviditeten også når jeg hadde mensen! de jeg bruker får du på apoteket...
snurrebolla Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg tar ikke jerntabletter, men triomega. Fikk beskjed av legen min at disse inneholder nok jern som vi har behov for.
laffe*høygravid* Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har tatt det samme som deg. Begynte på de, fordi jeg var så slapp og sliten hele tida. men fikk beskjed av legen min at jeg ikke skulle ta de før det var påvist at jeg trengte de... Så da slutta jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå