Gå til innhold

Juni: mammaen til amandus!!!


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at du tok keisersnitt. På meg ble det også delvis planlagt. Gruer meg litt hvis jeg må føde normalt for jeg synes det var så greit meg keisersnitt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det ble haste snitt på oss...grusom opplevelse....trodde jeg skulle dø.. for sånne smerter er det ikke mulig at folk skal gå gjennom :) så jeg vil gjerne ha snitt denne gangen også..men vi får se....

er du langt på vei da`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke langt på vei i det hele tatt, men måtte bare få skrevet det ut. Tok en test for to dager siden og den var negativ så ikke langt på vei i det hele tatt. Tror terminen blir i slutten av oktober.

 

Jeg har veldg lyst på keisersnitt en gang til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må jo starte en plass da :) en mnd på vei eller så..regner jeg med da....men tida flyr nå som man ar en liten en allerede...syns ikke det var mange dagene siden jeg tok test..å nå er jeg allerede 11 uker +.....så nå er det jo ikke lenge til ul og greier....og forhåpentlig vis ikke lenge tilkvalmen gir seg....

 

usikker på om du skal beholde eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt i mot abort så det er ikke aktuelt, men dette kommer til å ta tid å fordøye. Skal til legen etterpå for jeg drar egentlig til Thailand i morgen også må jeg ha fragmin sprøyter + at de ville sjekke meg. Hvilket sykehus akal du føde på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å...ja sykehus ja...hehe her er ikke så mange å velge i =) men pga komplikasjoner sist så må jeg på et " storsykehus" ..her har vi jo bare fødestue..så der får jeg ikke være...heldig vis også...

enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal vurdere om jeg faktisk får liv til å dra, fikk nemlig ikke dra sist gang jeg var gravid, men håper det, kommer til å dra uansett. Skal føde på riksen regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å huff da.....du har vært gjennom en del forstår jeg.....så flott at det gikk bra da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har gått bra, men skal egentlig ikke kunne få barn, hehe. Men vi er veldig heldige, men liker å ha kontroll på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å..så heldige da....måtte være en utrolig følelse å sitte der å være gravid når du hadde fått beskje at du ikke kunne få....

 

ja det er greit å ha kontroll,,,men ikke alt man kan kontrollerer selv ..ser vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...