Gå til innhold

skravetråd UKE 8 (den andre ble litt lang)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg teller dager til jeg kan teste jeg..har ikm onsdag, men BEREDT hadde ikm igår og hadde fått positiv test allerede på lørdag, så det har jeg egentlig også veldig lyst til å gjøre...

Samtidig, syns egentlig det er bedre at tr kommer enn å teste, håpe i noen minutter og så ha en test som skriker mot meg NEI DUMMING du er ikke gravid!!!!

Men kjenner jeg mitt testoman-selv rett så blir det nok innkjøp at noen tester likevel..

har bestemt meg for å ikke teste før jeg er over ikm. bedre å bli skuffet av tanta, enn å bli skuffet av enda en negativ test.. nå vil jeg ikke teste før jeg er nesten 100% sikker på at den kommer til å være positiv.

men det blir vanskelig for jeg er også testeoman...

hvor lenge har du prøvd?

Uten prevansjon er dette 10pp men det er den 4. der jeg seriøst tester el og sånt..skjønte etter et halvt år at det ikke kom til å gå så lett som jeg hadde trodd..

Vi skal til "svigers" i helga, og jeg har blitt lovd en frimorgen på lørdag (har en veldig aktiv 2åring). Har fantasier om å teste positivt og ligge i senga med babyfantasier. Selvfølgelig burde jeg utsette testinga og ligge der med babyfantasier istedenfor å få de knust av en (sikkert) negativ test...

Hallo damer :)

Ja, dagene går...og vips er vi inne i uke 8 :) Fortere enn dere aner...

Har vel ikm i slutten av uka en gang jeg. Hvis syklusen er stabil har jeg ikm 22.feb...men har svært liten tro på at tanta dukker opp til normal tid denne gangen heller... Blir vel bare gående og vente på at den skal komme.

Var og kjøpte Libresse idag jeg da... Er så bombesikker på at det ikke har klaffet denne gangen heller *sukk*

Annonse

Hei jenter. Har ikke ikm før på søndag neste uke jeg. Det føles som flere år til. I tillegg var jeg syk (er fortsatt det) i el perioden, så da minsker vel mine sjanser for å bli gravide. Er sykmeldt ut uka nå. Vanvittig til trykkhodepine og kvalme som kommer om jeg rører mye på meg.

Ser frem til å høre hvordan det går med dere neste uka da. Kanskje noen tester allerede til helga. Dere må ihvertfall si ifra. Hadde vært gøy om alle hadde kommet over på 1.trim.

Hei alle sammen!

Jeg har ikke bestemt meg for når jeg skal teste. Har IKM rundt den 20. Sist jeg var gravid visste jeg ikke om det, og testet ikke før noen dager etter IKM - da var det ingen tvil. Er litt fristet til å teste til helgen, men lurer på om jeg skal vente.

Ja, ja det blir i allefall spennende dager fremover :-)

Hei på dere

Jeg har ikke IKM før neste lørdag jeg.

Det er lenge å vente.

Men det er bedre å tenke at Tanta kommer, enn å gå å gruble på alle fantasiene.

Både jeg og sambo er kjempe utålmodige, og det gjelder vel bare å krysse fingrene.

Jeg krysser fingrene for hver av dere også, selv om det sikkert ikke hjelper.

Men prøver alikevel.

Da er jeg tilbake igjen, etter et døgn i senga. Var litt uggen tirsdag kveld, og natt til onsdag tilbragte jeg stort sett på badet. Satser på at det var noe omgangssjukeopplegg, for har ikke mye lyst til å ha det sånn til stadighet, selv om jeg seff har lyst på positiv test i neste uke! Hehe, gikk noen tanker gjennom hodet mens jeg lå krølla rund doen at hvis dette virkelig er alvor så angrer jeg bittelitt. Men tror ikke helt det, altså, for når jeg var gravid med tassen var jeg ikke kvalm en dag.

Noe annet som er litt spennende er at jeg har begynt å lukte så mye rart. Og det gjorde jeg før jeg testa positivt med tassen også. Så så mye for å ikke få opp forhåpningene, liksom... Ikke lett dette her, lurer på hvor lang tid det går før jeg spretter den første testen. ;)

titt tei, stikker innom litt sånn uoffisielt igjen jeg da..vi er i vår 9. pp men har vært uten prev siden fødsel så er egentlig i vår 17. pp nå...så denn epp`en har vi fått pergo kur og jeg aner hverken opp ned på meg selv eller syklussen..derfor uoffisiselt...

etter min stille utregning så har jeg ikm på neste lør..dvs den 24. men jeg aner ikke om det stemmer helt sikkert..i følge tappen så er jeg på stadiget etter el..men følge alle andre kalendere så skulle jeg hatt el i går, noe jeg ikke hadde...jeg mener jeg hadde den sist lør..noe som også stemmer med tapp og testing..hehe

i dag har jeg hatt kraftige mensmurringer, men det kan bety så mangt...er sår og øm i brystene men det er jo vanlig når tanta nærmer seg og til el..så alt det stemmer sånnsett...hehe eneste som er rart er at jeg MÅ ha majones og sylteagurk..holdt på å klatre på veggene her isted for jeg oppdaga at jeg ikke hadde sylteagurk i hus..*mumle*dette er ting jeg ikke har spist på leeeeeeeeeeeeeeeeeenge...men tingen er at jeg vet vi bomma på el..hehe så gravid er jeg ikke=( så tanta kan bare komme og dra seg pokker i vold...*bestille enveisbilett til langtvekkistan borte i gokkeligokk, uten mulighet for retur i minst 12 mnd;o)* montro om det slår ann;o)

Å, jeg må huske å melde på tanta mi på den turen altså! Bedre kan de jo ikke få det :-)

Jeg skal ikke teste før tanta dukker opp, IKM 20/2. Har ingen grunn til å mistenke noen spire heller, alt ved det normale. En kvise på nesa i dag, helt i rute....GRRRR!!!

Har hele helgen og Mandagen full av planer så det skal bli enkelt å tenke på andre ting og unngå testing, er midt i flytting osv, så nok av shopping å ta seg til. (så langt kronasjene rekker da)

teste nei det skakke jeg, er møkk lei av negative tester;o)

så gøy da med flytting altså, hehe litt stress og da men jaggu får du tankene bort på noe anna enn graviditet ol...

Annonse

IKM allerede mandag jeg, og er såååå fristet til å teste nå, for jeg har noen tegn som KAN tyde på at det er noe. Men vet at dette kan være tegn jeg inbiller meg inni hodet mitt.. Så tester mandag eller tirsdag om ikke TR har kommet;) Lykke til til alle dere!:)

Jaja, jeg tilstår, jeg har testa... Og den ble seff negativ... Tingen er at IKM er en eller annen gang mellom i dag og neste fredag. Så egentlig synes jeg at jeg var ganske flink til å vente. Selv om jeg prøver å holde hardt på at det er neste fredag som er IKM. Var uansett for tidlig i dag. Sukk... Men nå skal ikke neste test bli før mandag, altså! Noen andre som har tyvstarta litt??

jeg har gått å hatt småsmerter i magen noen dager nå.. hadde el forrige fredag tror jeg....

sikkert bare ønsketenkning.. man kna jo ikke kjenne det allerede nå..

skal uansett ikke teste før neste mandag.. hater når tester bare hopper mot deg og sier: gikk du på den igjen..hahaha

Hei igjen!

Jeg må innrømme at jeg er litt fristet til å teste i helgen. Venter TR en gang mellom 19. og 21., men så har jeg aldri hatt en neg. test noen gang.

Har ingen tegn på at jeg er gravid, så jeg prøver hele tiden å si til meg selv at det sannsynligvis ikke er klaff i første pp. Det er jo statistisk sett 20% sjanse for at det skal gå bra, og det er hvis man har klffet med EL. ... så kanskje i løpet av 5. pp :-)

Har faktisk spottet bittelitt lysebrun utflod i dag. Det er jo for sent med festeblødning, så det spørs om ikke en eventuelt spire ikke ble godkjent...spotter vanligvis ikke TR så tidlig.

Ja, ja vi har jo akkurat begynt så jeg mister ikke motet ennå :-)

titt tei...nøyaktig en uke til ikm, har litt mensmurring men thats all egentlig...hehe gomler majones på skivene mine, og i dag er det ut å kjøpe sylteagurk før jeg bokstavelig talt klatrer på veggene pga jeg ikke får det....hehe men men vet tanta kommer så=)

Hvis sylusen har stabilisert seg etter p-pilleslutt så har jeg IKM lørdag 24.... Har hatt en slik merkelig søtsmak i munnen i hele dag, men ellers ingen symptomer... er nok litt tidlig ennå... Er litt sliten og strøtt, men det kommer av at jeg har begynt i ny jobb...og en liten forkjølelse har jeg også hatt... Jeg krysser fingrene for alle sammen her inne... Vi satser på at spiren har satt seg :0)

sniker meg inn på tråden deres jeg, har IKM på mandag...testet i går da, negativ:S så er litt redd for at tanta kommer:S vurderer å kjøpe en test til og teste i morra, men tror det beste er å smøre seg med tålmodighet:) er bare 1.pp da, men vi har en liten en fra før, og vil gjerne ha nestemann ganske tett i alder:)

Hei alle sammen

Jeg må innrømme at jeg har testet i dag, har IKM på mandag, den var dessverre negativ. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å vente til ETTER IKM, men er så fryktelig utålmodig etter MA for 9 mnd siden :(.. Men men har en test igjen, tenker jeg venter til mandag...

Lykke til til andre testere...

Jeg hadde også lyst til å teste i helgen, men begynte å spotte tanta allerede i går (brun utflod både i går og i dag). Har IKM rundt den 20., men nå ser det ut til at tanta kommer så da gidder jeg ikke å teste :-(

Ja er dette tanta, noe det helt sikkert er, betyr det at syklusen min var på 23 dager. Så kort har den aldri vært før, pleier å ligge på 26 dager.

På den positive siden er det jo bra hun kommer før, og ikke etter IKM da.

Lykke til videre alle i UKE 8 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...