Gå til innhold

oslo treff

<3 Felicia og Jonathan <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver igjen.. skal vi inne på ung og gravid møtes et sted i oslo snart?

på en kafé eller noe.. hadde vært veldig hyggelig om noen ville møtes.

er jo litt koselig å bli kjent med andre i samme situasjon som bor i nærheten.

noen forslag til sted og dato?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ellllow.. (",)

lenge siden jeg har vært her.. men det synes jeg er en god ide! jeg har kjempe lyst til møte andre som er i like situasjon.. for det er ikke mange i min vennekrets som er gravide akkurat nå. så det blir jo teigt å spørre dem om noe som har med graviditeten å gjøre.

Jeg er sykemeldt så for meg spiller det ingen rolle om dato..

sted: helst i sentrum?

gleder meg utrolig mye..

Skrevet

Får jeg som er Lørenskauing komme på Oslotreff? =) (Jeg jobber i Oslo da, hvis det hjelper ;) ) ......også bor jeg 500 meter fra Oslogrensa =P

Skrevet

hei :)

vi skal ha et treff på peppes på akerbrygge førstkommende fredag kl 15 :)

var i utgangspunktet for oss unge med termin april/mai, men d er koslig om folk med annen termin vil komme og :) jeg skal ha med meg gutten min på 21 mnd.. så om noen andre har barn fra før er d bare å ta med de og :)

skriv dere opp på tråden om treffet om dere vil være med :) jeg skal reservere bord , så d er greit å vite hvor mange som kommer:)

Skrevet

bare å komme selvom du ikke bor i oslo.. bare koselig at flere ønsker å komme. alle som har mulighet til å komme seg til oslo er hjertelig velkommene.

hadde vært koselig å ha et treff som ikke er termin bestemt.. så lenge man er ung og gravid kan man komme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...