*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Savner litt kontakt med flere som har barn født i Juli, vi.. Kjenner noen, men vil gjerne bli kjent med flere:) Fikk ei jente 30 juli vi. Som er blitt til ei skikkelig urokråke, hehe..
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Hei! Jeg bor like utenfor Gjøvik i hvertfall, nærmere bestemt Snertingdal, hvis du vet hvor det er? Hvor bor du a?
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Hei:) Jada, vet godt hvor Snertingdal er hen:) Bor i Hunndalen vi. Like ved skolen. Har du jente eller gutt du da?
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 Så nettopp på profilen din, har jente du og jo:)
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Ja, Vilde ble født 7. Juli. Nå har vi vært på babysvømming, vi... Mange småttiser der, gitt!!! Er DiB-treff på CC på tirsdag kl. 11.00. Du kan jo komme dit hvis du ikke allerede er en del av gjengen der da?
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2007 Var du der også?? Vi har også nettopp vært på babysvømming, hehe.. I tranberghallen her på gjøvik. Er gøy med babysvømming, Emma Katrin fikk sitt første dykk i dag:) Gikk så fint så Da tror jeg at jeg skal på CC tirsdag, takk for tipset:)
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Var i Tranberghallen ja. Kanskje vi er på samme gruppe også? kl. 18.00 er vi. gruppe 3 som den heter du a? Er andre kurset vårt. er dreven dykker hu her... hehehe
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2007 Er på kl 18 vi og:) Da har vi sikkert sett hverandre der. Sees nok neste torsdag vi også, da:)
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Ja det gjør vi helt sikkert! :-) Verden er ikke stor, i hvertfall ikke på Gjøvik.... hehehe Har lagt ut DiB treffet på treffsidene, så er det bare å møte opp hvis du vil... Vet ikke helt om jeg kommer enda, skal ha fotografering hos Tollefsrud den dagen, så blir lenge å være på Gjøvik, men er ikke umulig at jeg kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå