Gå til innhold

første UL ferdig

mowggi0

Anbefalte innlegg

Heisann:-)

Var mandag på min første Ul.... Var kjemperedd, men det ser fint ut. skal tilbake til UNN i Tromsø 8 mars på UL igjenn. Fikk vite at den ville vare fra 1 til 2 timer, de skal sjekke hjertet til fostret da jeg er mamma til et hjertebarn. Skal ha kontrollene der hver mnd, litt langt unna(26 mil) men er jo fint at man blir godt oppfulgt.Jeg er 17 uker nå så litt kortere enn vi hadde trodd.

Fortsetter under...

Hei!

Er det ikke fantasitsk å se mirakelet sitt for første gang. Du skal føle deg trygg når du får ekstra oppfølging. Det får jeg også dette svangerskapet. Jeg hadde komplikasjoner med gutt nr 1 - blødninger og problemer med at morkaken hele tiden lå for lavt. Endte med at guttn min ble tatt med hastekeisersnitt 7 øker før tiden. Han var 2.2 kg og frisk som en fisk.

Denne gangen har jeg hatt mindre blødninger og morkaken ser ut til å ligge der den skal. Får likevel god oppfølging med ofte ultralyd fra Ullevåll. Føler meg da tryggere og kan slappe mer av og nyte graviditeten. Er i uke 29 i dag og gleder meg til å se gutt nr 2 som kommer i begynnelsen av mai.

Lykke til!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...