(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Kos deg! Dette er en spennende tid! Jeg er på slutten - 7 dager til termin! Lykke til i innspurten!
mayaya Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Gratulerer og velkommen inn!! Dette er en spennende tid, nyt den!!! *37 dager igjen*
SaftSuse *Overtid* Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 Tusen takk!!! ) Har gledet meg til å komme over hit, følte 2.tri varte en halv evighet..... Men blir jo litt misunnelig på alle som er høygravide og fødeklare,jeg vil også! ) men det kommer jo til slutt, hehe... Mayaya: er ikke du høygravid nå da? Er ikke det når man har 40 dager igjen???
2blånisser Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Ikke mange dagene siden jeg kom hit selv. Fint å komme litt videre ja. Men virker som de fleste som skriver her er høygravide eller fødeklar. Men det blir vel flere av oss "nye" i 3 trimester snart:) Tia går vel ganske fort også, snart er det vi som er høygravid og "klare" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå