ninen Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Noen som vet? Jeg er ferdig med 14 uker. I går var jeg uheldig og stakk en finger i brødristeren. Fikk strøm i fingeren og litt oppover armen. Det var vondt, men gikk over ganske fort. Tror dere det kan være farlig for fosteret?
ninen Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2007 Ingen som har peiling? Satser jo på at alt går bra siden det ikke gikk gjennom hele kroppen, men bare litt ekkelt likevel..
endaeintrønder Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Tror ikke det er farlig altså,men hvis du er bekymret,hva med å ta en tlf til legen din?
MomInUSA Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg tror ikke det er farlig - sist jeg var gravid - vet ikke hvilken uke - men i begynnelsen av svangerskapet saa drev jeg og stoevsugde og hadde vann paa hendene - naar jeg trakk ut pluggen saa fikk jeg elektrisk stoet -som du sier - det gaar gjennom armen og det er skikkelig ekkelt - min lille hadde det helt fint han - ingenting skjedde som resultat av det - saa jeg tror du kan ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå