Gå til innhold

Huff, er så svett...


mulder

Anbefalte innlegg

om nettene! Skifter sengetøy ofte siden jeg svetter så mye. Håper dette gir seg, det er nemlig veldig ubehagelig og ha det sånn!!!! Er 8+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm, huska eg va sånn i forrige svangerskap, men kan ikkje huske d begynte så tidlig.

men eg kan trøste deg med at hos meg sluttet d like brått som d kom.. akkurat som med alle andre "plager" gjennom svangerskapet:)

 

Men eg va konstant varm de siste mnd..stakkar mannen min, eg måtte sove m vindu åpent og ene kvelden vi sku ligge oss va d 3 grader på soverommet. då streiket han..hihi...eg fødte i slutten av desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Håper ikke det blir så gale... Men viss dette ikke slutter ser jeg for meg en litt xtra varm sommer... Puh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommeren blir nok ekstra varm uansett, sidn du da går i de siste svangerskaps mnd.. husk på at den lille e som en litn ovn inni magen.. pluss at brystene min glødet sist.. helt merkelig asså, va alltid varm på de.

 

du får bare hive av klærne så du ikkje blir varm av den grunn..

lure på om du kan få noe på apotekte og mot svette dersom d plager deg masse.

 

Lykke til videre mulder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene :) Forrige gang var jeg gravid i vintermånedene så jeg aner ikke hva det er å gå gravid om sommeren... Jaja, får ta det som det kommer! :)))))

 

Lykke til videre til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...