Gå til innhold

Uke 9 og ikke ømme bryster???


September 2

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er 8+4 og har ikke fått ømme bryster. Jeg er bare sinnsykt vond og har en vond klump i det ene brystet, har hatt det i 5 uker. Er det ikke vanlig og få ømme bryster tidlig? Jeg husker ikke helt fra sist svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

eg e i uke 10+3 og har heller ingen ømmebryster..

e faktisk uforskamma fin i formen..hehe....

litt tappa for enrgi og sliten, men ellers super fin form. blir kvalm om kvelden når eg e trøtt eneste.

 

dette e mitt 2 svangerskap, og i d 1 va et av tegnen på at eg va gravid ømme bryster..og de va så onde eg kunne hyle om nokken kom borti..

 

tror nok d e litt forkjellig andre gangen eller fra svangerskap til svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 8+4 i dag :) har ømme bryster, men det går litt opp og ned. Av og til er det nesten vondt, andre ganger er det så vidt det kjennes... Bare symptomene ikke brått slutter skal vi være trygge :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har fått et barn før trenger du ikke få ømme bryster. Jeg er gravid med nr.3 og hadde bare ømme bryster de første 2-3 mnd i første svangerskap. Kan legge til at det var da brystene mine vokste (fra B til D) og siden har de vært sånn... Men her er det jo mye ulikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt, har du fått termindato 25. september? Jeg skal på første kontroll i morgen, så jeg håper det ser bra ut. Jeg skal på sykehuset for å undersøke det vonde brystet og, det gruer jeg meg til.. Jeg har nesten ikke hatt noen svangerskapssymptomer, har vært utrolig trøtt de siste ukene og skikkelig kvalm de to siste dagene. Trodde jeg skulle slippe unna kvalmen, siden jeg ikke har hatt noe tidligere. Men synes det er så rart at den ene puppen ikke er antydning til øm ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var betryggende :) Mine bryster vokste fra ingenting til STORE første svangerskap, men de forsvant dessverre da jeg sluttet å amme.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...