Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er så sykt hoven på den ene siden "der nede".. noen som kan hjelpe meg å si hva det er? kan det være åreknuter?? Veldi ubehagelig..Er så trykk, at jeg sliter med å stå oppreist..kun den ene "leppen".. sorry detaljer:(
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 har du kløe eller svie?? for da kan d være soppinfeksjon. har vært plaget selv me at jeg har hovnet opp pga det..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 ja, og jeg smørere meg med canesten..kansje det ikkje hjelper da?? Hva gjør jeg da da??
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 jeg fikk lymfebrokk i forrige svangerskap og det kom tilbake denne gangen i litt kraftigere form. dvs en kraftig kul som ligger oppå den ene siden på venusberget og der blir det en del press. Dette førte til at jeg plutselig fikk åreknuter i leppen på samme side, da legen mente den sperret blodet litt, og det sprenger ihvertfall bra hos meg, så det er mulig du har det samme. Har sjekket det hos lege da, som beroliget meg med at det mest sannsynlig går tilbake når barnet er født, og presset fra livmoren forsvinner. Hvis ikke skulle det gå lett og få ordnet det. Bare vær oppmerksom om det skulle være brokk og du får akutte kraftige smerter! Da er det rett til innleggelse på akutten. Spør på neste kontroll du, eller ordne time til legen med en gang for sjekk. Better safe than sorry!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 oi, oææ..ka skjer om jeg får kraftige smerter da??? skummelt..satser heller på at det er en uskyldi soppinf.da ja.. tusen tekk for svar!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 hvis du har kløe svie og er hoven anbefaler jeg canesten stikkpille og krem. mannen din må også behandles me krem. kjempe vanlig å få soppinfeksjon i et svangerskap. men HUSK: ikke bruk pinnen som følger me stikkpillen.....
jubalong 5+1= 6 Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Høres akkurat ut som meg....og det er åreknute ja!!! skikkelig press, som om man har fått ett spark rett der... Blir bedre om du ligger med beina høyt, og har stramme klær, jeg bruker støttestrømpebukse. Heldigvis forsvinner dette rett etter fødselen..Jeg har nemlig hatt dette to ganger før. Er det sopp, så skal det jo klø!!!
cksl Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 samme her.. tipper det er åreknute. øm og hoven.gleer meg til det går bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå