Gå til innhold

Softbag eller hardbag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på noe... Hva er egentlig vitsen med softbag? Hardbagen kan jo brukes i bil, og isolerer godt. Eller kan alle hardbager sikres i bil?

Jeg har ikke kjøpt vogn ennå, og er usikker på hvilken prisklasse jeg skal velge... Syns det blir litt voldsomt å bruke opp til 9000 på en vogn, når en kan kjøpe en helt grei en på babybest til 3500...

Men vet ikke..... Noen som har noen lure forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt vogn med softbag,tenkte som så at d er ikke så lenge ungen kan bruke baggen,før den har vokst ifra den.

greit nok en hardbag er jo større enn en softbag,men når ungen begynner å bli så stor at den vil sitte i vognen når den er våken,i mitt tilfelle blir dette til høsten,da tenker jeg at jeg kommer til å bare bruke en voksipose oppi sportsdelen og ikke bruke baggen,da er d lettere å gjemme vekk en softbag enn en hardbag.

men d er bare d jeg kommer til å gjøre,d er vel egentli en smak å behag ting,hva man selv føler for.

d er ikke lett å kjøpe vogn for første gang,jeg har heldigvis ikke betalt mer enn 1000 kr for en 2006 modell,super billig,så d er ikke så ille å kjøpe ny vogn visst denne ikke oppfyller mine håp å ønsker... hehe

Skrevet

En softbag er lettere enn en hardbag, mange må jo bære en bag opp i mange etasjer om de bor i blokk el.

Hvis du kikker på www.finn.no så vil du finne mange omntrent nye vogner til en grei pris. Det er ikke nødvendig å bruke 9000 kr på en vogn, du får nye Simo til rundt 5000 kr og pent brukte til langt under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...