Snurrepippen Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Synes liksom at underlivet har blitt så "svært" i det siste.. Akkurat som om det har hovnet opp. Har hatt litt nedpress en stund, så det kjennes litt numment ut bare, men ikke smerter altså! Er det bare nok en forberedelse kroppen gjør før fødselen?
Frk. Vable Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Jepp, er helt normalt. Jeg har vært sånn begge gangene. Tror det er flere her inne som har det sånn, mener å ha lest et innlegg om det før...?
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Det hørtes veldig kjent ut. Jeg har ikke hatt noe veldig med nedpress, men har kjent litt modningssmerter. (36+6) Det varierer litt hvor stort det er der nede, men jeg er absolutt mer hoven enn jeg var før jeg ble gravid.
Minimo <3 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 jeg er også hovven.. kommer lissom ani når man tørker seg etter toalettbesøk.. kjenner ikke noe nå, men før jeg ble sån skikkelig hovven, så føltes det så tungt:| som om alt skulle falle ut:p svært ubehagelig!!
mamma til yalisa Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Vært hoven lenge, og blitt neste blå der nede. Ikke særlig pent syn he he. Men er pga ekstra blodgjennomstrømninger, og forhåpentligvis modning??? Blir vel normal igjen etterpå håper jeg he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå