Gå til innhold

P-piller ute av systemet...


Mariah82

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte og sjekke her inne også, hos dere som har klart å treffe blink ;-) Noen som har greie på hvor lang tid det gjennomsnittlig går før p-pillene er ute av systemet? Hører jo selvfølgelig både om "p-pille barn" og de som ikke får igjen mensen en gang etter å ha sluttet før spiren sitter men tenkte litt på mer "normalen"? Sluttet på p-piller (Trionetta) i desember, og har hatt regelmessig og normal mens etter dette. Noen som vet noe om hvordan dette funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har regelmessig og normal mens så er du sikkert i gang! Jeg fikk også mine stabile 28-29 dagers sykluser tilbake med en gang, og ble gravid etter 4 pp, medregnet den aller første pp'en rett etter p-pille slutt. Ikke så verst det, synes vi selv! :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen sier at en skal regne 1,5 mnd for hvert år en har godt på pillen. jeg fikk regelmessig mens med en gang, men brukte 9 mnd før den satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde brukt p-piller i 5 år når jeg slutta med pillen i november, og regnet med at det kom til å ta laaaaang tid før jeg ble gravid. Fikk en litt rar blødning (ikke slik som mensen bruker å være) 4 uker etter at jeg sluttet med pillen, og ble gravid 3 uker etter det. Så jeg var jo bare kjempeheldig!

Tror det er veldig stor forskjell fra kropp til kropp hvordan p-pillene påvirker kroppen i tiden etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg tok det 7mnd. Jeg hadde brukt Trionetta i 12 år;)De 3 mnd etter jeg hadde sluttet hadde jeg veldig uregelmessig mens.Noen mndr kunne jeg ha mensen opptil 2 ganger før alt normaliserte seg igjen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukte marvelon i 12 år før jeg slutta på mai i fjor. kjente på senhøsten(okt./nov) at jeg begynte å ¨komme¨igang igjen , dvs at jeg kjente igjen menssmerter som jeg brukte å ha og nå er jeg gravid med termin på oktober !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutta med p-piller (cerazette) i ronjulen og er blitt gravid etter 2pp,så det kan gå rimelig fort for enkelte :-)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...