Gå til innhold

Hjelp/ hurra- sykemeldt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg 100 % sykemelding etter å ha hatt 30% i mange uker pga bekkensmerter. Uff, det kom litt brått på men samtidig føler jeg stort behov for å ta det mer med ro. Jeg er redd for å begynne å kjede meg, og litt redd for å lage problemer på jobben. Ryddet til og med på kontoret mitt i tilfelle sykemeldingen skal vare til permisjonen om 6 uker. Huhu, får vel bare begynne å forberede meg på husmortilværelsen. Det er nok å gjøre her hjemme i alle fall. Men veldig rart å plutselig være "pensjonert". Er det noen som kan komme med en oppmuntrende og medsammensvoren kommentar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk også i redusert stilling pga bekken, men måtte kaste inn håndkleet i slutten av oktober. Det er lenge siden det!!! Litt lei av og gå hjemme nå ja, men det som er poenget er jo at jeg kjenner at jeg ikke hadde hatt noe på jobb og gjøre. Problemet er bare at jeg føler jeg ikke får gjort så mye som jeg skulle ønsket meg hjemme heller. Trodde liksom jeg skulle få gjort mye, men må jo hvile meg hele tiden!! Min TRØST er, at så snart dette lille vidunderet er ute så skal nok mor få se til og bli bedre og da er det jo nærmest vår og vi kan kose oss med turer og få tilbake litt av formen og alt vil føles mye bedre. OG forresten så synes jeg faktisk dagene har gått utrolig raskt selv om jeg har gått hjemme så lenge!! Men nå har jo jeg to små fra før og henge fingrene i også. Kanskje du kan finne deg et prosjekt du vil bli ferdig med til bebisen kommer? Da skal du se det går fort!!

Skrevet

Jeg har vært sykmeldt siden begynnelsen av oktober pga bekkenet, og synes dagene er uendelig lange. Det er fordi jeg ikke klarer å gjøre noen ting!! Ergo blir det mye å slappe av på sofaen og se dårlige tvserier, lese bøker osv. Men om du er i form til å gjøre forskjellige ting går nok tida fort :)

Uansett, tida går og vi får en fantastisk "premie" =)

Lykke til!

Skrevet

Siden oktober, huhu. Men så har du to til å holde på med. Jeg har bare to katter.... Men jeg skal prøve å holde meg i ånde, trimme litt og så tar jeg kjøretimer. Kanskje jeg til og med får tid til å besøke venner og å gå på kino? Men først og fremst skal jeg prøve å slappe av tror jeg. Og lese bøker. Jaja, vi får se hvordan det går.

Skrevet

Jeg ble også 100% sykem sist fredag. Ble det til permisjonsstart. Dette pga bekkenplager og kynnere. Litt rart å tenke på at jeg plutselig skal gå hjemme i over ett år... har ikke helt vent meg til tanken på hjemmeværende status enda. Samboeren er storfornøyd da han får middagen servert når han kommer fra jobb.

Skrevet

Haha, ja, håper jeg nå endelig får gjort litt husarbeid her.... Kjenner husmorambisjonene vokse. Men i første omgang skal jeg prøve å slappe litt av og bli kvitt en forkjølelse jeg har pådratt meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...