prøvekluten+3små Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 har n quinny 3ql som jeg skal bruke til neste baby..til den må jeg da ha en bag..har voksipose,men regner med denne blir vel for klumpet oppi den bagen?eller hur? dere som har/har hatt denne vogna,hva brukte dere oppi?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Voksi blir for stor,jeg hadde Odenwalder Lammy XL pose;o) Du kan jo også ha lammeskinn og en god dun dyne.
mayaya Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg skal ha Odenwälder Lammy XL, den med avtagbart lammeskinn. Var i butikken og prøvde en hel masse, og fant ut at Voksi ble diger oppi der ja.. Men samtidig har jeg fått råd om at man fint kan bruke bare lammeskinn og dyne/pledd så lenge man bruker hardbagen også- så det kommer jo an på behovet. Vi kommer uansett til å gå for pose til høsten, så vi funderer bare på om vi lik gjerne kjøper den nå før nurket kommer..
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har hatt quinny vogn til snuppa , og vi hadde et strikka ullteppe i bunnen og dundyne oppå. Det holdt i massevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå