*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Har tatt noen tester i helgen men de var sååå svake, men i dag fikk jeg et klart blått kryss på CB testen min;-) Deilig etter 2 års prøving.. endelig skal lillegutt bli storebror:-)
Tredjegull Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Gratulerer så mye! Det er så koselig å lese at de som har prøvd lenge endelig får det til:-) Lykke til videre, og kos deg masse! Det gjør jeg:-) Klem fra
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Gratulerer så masse!! =) Jeg synes også det er så koselig å lese om de som har prøvd lenge, enderlig får det til ) Sliter selv, og håper det blir våres tur om ikke så lenge! ) Ønsker deg masse lykke til videre og kos deg med spiren! Klemmer
*Lissi* Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Gratulerer så mye! Morsomt at jeg spådde rett da:-) Kos deg med spiren. Klem fra
Elastica Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 G R A T U L E R E R ! ! ! Kos deg masse med spiren!! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå