Gå til innhold

Sukker i urinen? Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmora fant ut at jeg har sukker i urinen, og at jeg må sjekke sukkerinnholdet i blodet. Er det noen som vet noe hva det betyr? Jeg hadde nettopp vært på kafe altså.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sukker i urinen kan være tegn på svangerskapsdiabetes. Er ganske vanlig å få sukker i urinen og det er ikke sikkert du har det.

Jeg tok testen nå i uke 34 og blodprøvene mine var helt fine så ingen diabetes her heldigvis.

Håper du også ikke har det

Lykke til:)

Skrevet

Takk for svar. Skal til legen om et par uker så da får jeg vite det.

Skrevet

på min forrige kontroll sa de også det og tok en ekstra sjekk der og da med blodprøve. den viste at blodsukkeret faktisk var litt lavt og da søster spurte om og hva jeg hadde spist og jeg svarte at jeg hadde tatt litt appelsinjuice før jeg tok prøven så sa hun at det kanskje kunne være grunnen. Jeg fikk forresten beskjed om og dra hjem og spise litt da, i.o.m at blodsukkeret faktisk var litt lavt. Så det trenger ikke og være noe farlig heller. Litt rart at du må vente så lenge på svar, men mulig de ikke har egen lab der.

Skrevet

Jordmora virket ikke som om det var noe å stresse med, ho sa at jeg skulle gå til legen på neste kontroll så tar de blodprøve der. Ikke lab hos jordmora. Men hadde du sukker i urinen fordi blodsukkeret var lavt? Jeg vet ingenting om dette altså men,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...