Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Er det noen her som ikke føler seg gravid,men feit...? Jeg er så "redd" for at folk skal tro at jeg har lagt på meg !! Nå må jeg legge til at jeg bryr meg lett om hva andre sier, og tar det veldig fort til meg. Fikk høre av ei igår at hun hadde sagt at jeg hadde lagt på meg, og spiste som en gris:(
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Var veldig sart på andres meninger før, men nå vet jeg hvorfor jeg blir større ... så da får andre bare tenke hva de vil! Men hadde noen sagt det slik som venninda di, da hadde jeg blitt skikkelig sur, og gitt vedkommende ei skikkelig skyllebøtte. Greit de kan tenke hva de vil, men slikt sier en da ikke uansett. Hvorfor sa du ikke bare at "det er da helt vanlig å legge på seg når en skal ha barn" ... "og liker du ikke hvordan jeg spiser så får du la være å se på".
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Så dårlig gjort å si noe sånt! ikke bry deg om sånne teite mennesker! du kommer jo til å legge på deg noen kilo, men med veldig god grunn vet ikke hvor langt du er på vei, men jeg følte meg også feit ganske lenge, men så kom det plutselig fram en kulemage kos deg med graviditeten, og spis når du vil, prøv å ikke bry deg om sånne idiotiske mennesker!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Hei. Jeg kjenner meg godt igjenn i det du sier..Har en gutt på snart 4,og når jeg var var gravid med han følte jeg meg som en vandrende ballong.Det er ikke noe god følelse.. Merker nå og (er 15 uker på vei)at jeg har litt av de samme tankene nå,men har tenkt siden sist svangerskap at jeg skal prøve å nyte det meir denne gangen og ikke skjule magen under store klær.Det er mye finere når du ser at de er stolte av magen,uansett form og tør å vise den!! Men det blir jo litt betre også ¨når magen får gravidform,er alltid en periode før det at det berre ser ut som me har lagt på oss... Lykke til bvidere!!!
Linchen Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Åååå, det er så typisk oss jenter, kjenner meg så godt igjen. Setter opp et tappert smil og tuller det bort - at jeg ikke kan si ifra litt ordentlig? Men noen ganger er vi litt vel nærtagende også, kanskje? Lurer også på om jeg sier like mye dumt til andre som jeg synes de sier til meg? Hm - ei sa at hun trodde jeg kom til å få skikkelig svær mage! Og ei annen sa at "er du ikke lenger, nei? Det ser sånn ut!" Hm. Men de sier jo også at jeg ser fresh ut. Vel - jeg gleder meg stort over lillemann og er kjempestolt av magen min, så jeg skyver det lengst bak i hjernen, men kommentarene dukker opp i hodet mitt fra tid til annen. Jeg er 23+2 og har lagt på meg 4 kg - mest på magen. Kan da vel ikke være helt feil størrelse da? Antagelig husker de ikke åssen man skal se ut, eller så kortslutter det et eller annet. Ka dokker tru'?
Love my kidz Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 I noen klesplagg der magen ikke vises så godt, ser jeg rett og slett feit ut. Så nå velger jeg klærne med omhu. Har jo begynt å få mage, men den stikker seg ikke så innmari ut, er blitt ganske dryg overalt. Før magen vokste i det hele tatt, følte jeg meg i allefall feit. Er sånn for mange før magen spretter ut. Du må bare heve deg over sånn smålighet fra disse bekjente av deg. De høres ikke så hyggelige ut..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Jeg synes det er godt å høre at det ikke bare er meg som har disse tankene. Selv om jeg vet at det må være sånn, og magen må jo vokse fra liten til stor, så blir det til at man føler seg litt feit nå i begynnelsen, ja. Går litt ubevisst og holder pusten og trekker inn magen, men kjenner plutselig at da blir det bare vondt! Skjønner ikke hva folk tenker på når de kan si sånne ting som dere har beskrevet, det er da hjerterått! -Nei, vi må heve hodet og være stolte av oss selv, jenter! Lykke til alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå