lettereforvirra Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Heihei! Noen flere som har hatt influensaen her nå når de har vært høygravide? Jeg har ligget siden lørdag og tålmodigheten her tar snart slutt... Noen har hatt den og vet hvor lang tid det gikk før de ble frisk?
Frk. Vable Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Har hørt at den kan vare fra 7 til 10 dager!!! Og jeg vil IKKE ha den. Er forkjølet nå og har mer enn nok med det... Men tror det også går et slags virus der man "bare" har feber i to-tre dager... Men hadde influensa tidligere i svangerskapet, da lå jeg med feber i 3 dager. Spiste Paracet da legen sa det var greit... God bedring da, misunner deg ikke! Håper det er den milde utgaven du har!!
lettereforvirra Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Takk takk:) Neei, kan ikke si at jeg har hatt det så festlig de siste dagene , vi har en ettåring hjemme som krever sitt og da er det ikke bare bare å være syk. Jeg hadde bare feber i noen dager jeg også.. heldigvis har jeg så og si aldri feber så hadde det ikke så voldsomt. Men forkjølet, vondt i ledd, tett i pappen og hodepine har jeg nok hatt en stund.,, Hilsen klagepetra
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 De som har vaksinert seg kan være slakke i noen få dager, mens de som ikke er vaksinert kan ligge fra 1 - 3 uker.
Pirkeanonym Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Sambo var skikkelig syk i 5 dager, høy feber ol, han sliter fremdeles med hodeverk, slapphet og hoste. Har hatt det slik i 11 dager nå..
lettereforvirra Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2007 Uff, jeg var på sykehuset på kontroll på mandag og da sa legen at vi som er gravide er litt ekstra uheldige når vi får influensaen og sa den kunne sitte litt ekstra hardt i. Kjedelige saker !!! Heldigvis anbefalte hun at samboer måtte være hjemme en uke siden vi har ettåringen våres hjemme så det hjelper veldig. Men han fikk jo også influensa!!
2iApril Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Lei for å si det, men jeg var hjemme i 2,5 uke. Datteren min på 2 var også syk så derfor tok det nok ekstra lang tid. Man får jo ikke slappet av med sykt barn, og barnet i magen tok resten av energien. Det utviklet seg til bronkitt, og måtte ha pencilin til slutt. Nå er vi i gang med omgangssyke, så vi har vært ekstra uheldige dette året. Håper din er over snart! God bedring. Snart tobarnsmor
lettereforvirra Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2007 Uff, god bedring til deg også! Håper vi kommer oss beina snart. Snufs:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Hei! Jeg føler med deg! Jeg har akkurat begynt å jobbe igjen i dag etter å ha ligget rett ut med influensa i en og en halv uke. Hoster fortsatt som en gal, men ellers er formen ganske bra. Mannen min ble syk samtidig som meg og vi lå rett ut begge to med akkurat de samme plagene. Han var allikevel litt heldigere for han fikk slimløsende tabletter som virket kjempe bra på ham og blei "frisk" etter en uke. Jeg derimot fikk ikke vidundermedisin pga graviditeten, måtte nøye meg meg vanlig slimløsende som ikke hadde effekt i det hele tatt. :-( Dette betydde selvfølgelig at jeg ble liggende lenger. Men men, det går faktisk over etter hvert, sel vom det ikke føltes slik da det sto på. Tror aldri jeg har vært så syk i hele mitt liv. God bedring til deg og håper du snart er på bena igjen!
2barnsMamma28 Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 uff ja, denne influensan var lei...... jeg har holdt på siden forrige torsdag, men har ikke feber lenger nå. det er godt slippe.... så har jeg også hatt feber i 40 i 5 dager... ønske deg og alle dere andre med influensa god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå