*dea-medgullskattimagen* Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 hei hei. var hos jm i dag. hun fant litt spor av protein i urinen, er i uke 40 i dag. hun sa at det ikke var noe å bekymre seg over så lenge jeg ikke fikk andre plager i tillegg. blodtrykket mitt varfint. noen med erfaring med dette? syns det var litt ekkelt. hun lyttet også på hjertet til babyen, det var 140. er dette veldig mye?
Florida Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Har hatt spor sia uke 38, gjør ingenting :-) 140 her helt normalt, det er vel det detskal ligge på! Min ligger på det samme!
*dea-medgullskattimagen* Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 tusen takk for svar. det gjør så godt når en kan slappe av og bare vente i stedet for å bekymr seg. forøvrig så vil jeg virkelig ha lillegullet ut nå, for å kooose. se henne, holde henne. ååå.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 spor av proteiner kan komme av forurenset urinprøve, dvs at det har fulgt med utflodrester ned i prøven, og er veldig vanlig. 140 i hjerteslag er helt normalt, noen ligger høyere og noen lavere. Når babyen flytter på seg eller lege/jm kjenner f.eks etter leie stiger hjerterytmen, men den roer seg snart igjen:) Så ved slik undersøkelse er det ikke uvanlig at babyen har hjerterytme opp i 170 slag +/-.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Hei Absolutt ingenting å bekymre seg for! Jeg har hatt spor av protein i urinen hele vegen og også protein +! Og jeg er i uke 30 nå. Men jeg har litt høyt blodtrykk, væske i kroppen i tillegg, men det er fortsatt ingen grunn til bekymring. Så lenge en går ofte til kontroll, så går det bra. Men du er jo strax fødeklar da :-)
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Spor av protein er helt ufarlig. Jeg har hatt protein på pluss en, og dette er også helt ufarlig så lenge blodtrykket ikke stiger. Tegnene du skal kjenne etter er hodepine og vondt i mellomgulvet. 140 er ikke veldig mye. Det tyder bare på at babyen er aktiv inne i magen når de måler. Det er som hos oss høyt når h*n er i aktivitet og lavere når h*n sover. Det beste du kan gjøre for deg selv og babyen nå er å slappe av og ikke stresse.
*dea-medgullskattimagen* Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2007 tusen takk for mange svar. ble mye mer avslappet med en gang! snille dere er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå