Goa Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hvor ofte kjenner dere liv? Hver time? Hver 6 time? eller hva?
myme*overtid* Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Nesten hele tiden...,er ikke mye ro:) Kan kanskje gå en time midt på dagen hvor jeg ikke kjenner noe...,men ikke noe mer.
tina 79:) Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Her er det full texas nesten hele dagen, iallefall de dagene jeg er rolig og har tid til å kjenne etter. Var på kontroll i går, og da var det vanskelig for JM å høre hjertelyden fordi h*n snurret rundt hele tiden! Merker også at det er liv når jeg våkner om natten.
Seriøst Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Jeg kjenner også liv veldig masse!! Går aldri lang tid mellom hver gang nei...
Chiabatta Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Morgen og kveld er det mest aktivitet + et par ganger til... Egentlig veldig rolig, virker det som. (Jente)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Her er det veldig mye aktivitet de dagene som jeg slapper av, men ellers er det mest om morgenen og kvelden og kanskje et spark i ny og ne midt på dagen. Men hun har et veldig vanskelig aktivitetsmønster og kartlegge, for det varierer veldig fra dag til dag egentlig..
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 nja...blir vel sånn ca hver 6 time det da...jeg har ikke så styring på det..jeg bare vet at jeg kjenner hver dag..=)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Jeg kjenner nok liv omtrent hver time, men han sover endel! Når jeg er oppe og beveger meg kjenner jeg mindre til hva som skjer i magen. En tommelfingerregel er at du skal kjenne minst 10 spark på 2 timer.
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Veldig opp og ned faktisk.. Men h*n er meget aktiv mellom kl 05.30 og kl 8, og mellom 11-13 og spesielt når jeg kommer hjem fra jobb kl 16 og når jeg legger meg sånn i 22 tiden.. Hender jeg våkner når jeg skal på seinvakt av at det er liv i magen.
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Den regelen der er ikke så veldig lett å følge når man har foranliggende morkake...
amilde 11.06 Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er uke 24 og aktiviteten varierer veldig. Han har vær veldig aktiv men de siste dagene er han veldig rolig.Jeg kan kjenne at han rører seg men tror han ligger og sparker mot ryggen. Jeg var til jordmor i dag og hjertelyden var fint så han har det nok bra selv om han ikke lenger praktiserer kickboksingen like aktivt.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 Uke 25 her, kjenner henne ca annenhver time eller noe sånt. Hun er mest aktiv når jeg slapper av, og det blir det en del av nå som jeg er sykemeldt med klar beskjed om å ta det med ro.. Ellers reagerer hun når jeg spiser/drikker.. Artig!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå