Gå til innhold

Noen som har menn som skal sterilisere seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har to barn og har funnet ut at det får holde. Jeg ønsker ikke å gå på p-piller og det synes mannen min er greit. Han har selv valgt å sterilisere seg og venter nå på det. Jeg er i grunnen lettet så slipper min kropp mer hormoner og påkjenninger. La på meg 30 kg i svangerskapet og sliter med de 11 siste.. (er på slankeren).

 

Skal si at det er en lettelse at han har tatt det valget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan dessverre ikke bruke spiral av noe slag pga noen flekker på livmoren. Det er helt ufarlig, men man skal ikke bruke spiral når man har dette. Jeg ar heller ikke lyst til å gå noe mer på p-piller. Syns det er dumt å tilføre kroppen så mye hormoner.

Vi har tre barn og er veldig fornøyd med det:-)

Mannen min har bestemt seg for å sterilisere seg. Dette er et valg han har tatt helt på egen hånd. Jeg gleder meg veldig til "oppdraget" er utført :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har snakket litt om det... vi, og da spesielt mannen min, vil ike ha flere barn... men han syntes det var litt for tidlig.. han er jo fortsatt "ung" .. 28... så kanskje om noen år...

 

jeg skal tilbake til legen om en måneds tid og får da satt in hormonspiral enn så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...