Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååå så hyggelig med en hilsen til meg - kjempeskjønne jenter er dere *snufs*

UL er overstått og det var maaaaange egg der inne denne gangen også... Dessverre! Vet det høres rart ut, men jeg er jo ikke så begeistret for alle disse eggene. Vil som kjent heller ha få egg m/god kavlitet enn mange egg "rare" egg. Folikkene var 13 - 14 mm, og gyn målte 3 - 4 poser på begeg sider, men sa samtidig at det var mange mindre der også som hun ikke målte størrelsen på (sånn har det vært hver gang).

Skal sette 150ie Puregon i 3 dager til, EL-sprøyte på søndag og uttak på tirsdag. Har ikke gått til regelmessig akupunktur denne gangen, men kommer til å få en behandling rett før innsetting + noen dager ut i rugetida. Og så skal jeg ringe fastlegen i morgen og be om 50% sykemelding i rugetida. Det betyr at jeg kan jobbe litt hver dag og ta unna det viktigste, samtidig som jeg kan sove ut om natta og slippe og stresse på jobb hver morgen. Håååååper jeg får med legen på det.

Takk for gode klemmer alle sammen - jeg sier som gyn-damen (Nann) på Riksen: *tvi-tvi*

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8236350-sn%C3%B8filla/#findComment-8243633
Del på andre sider

Synd det ikke gikk helt som du håpet på, men du skal se at gullegget er der!

Høres ut som en god idé å ta delvis sykemelding. Jeg lurer litt på det samme selv, fastlegen min nevnte før vi startet med første forsøk at hun mente det kan være lurt.

Kommer du til å gå til Klinikk Fjeld for akupunktur denne gangen også?

Det blir spennende å høre hvordan eggene ser ut denne gangen!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8236350-sn%C3%B8filla/#findComment-8247744
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...