Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Er det noen andre som har vondt under samleie på slutten av svanger skapet? Vi har hatt det veldig fint sammen på alle områder og det har vært helt topp... I de siste ukene har jeg slim utrulig mye, gått over til bind og kynnene har økt i styke og tempo. De kommer lett under orgasme også(det har det alltid gjort.) Siden søndag har jeg hatt disse maseriene og i år kveld da vi skulle kose oss litt fikk jeg fryktelig vondt under samleie slik at vi måtte avslutte. Det føltes også trangt inni der.. I tillegg gar jeg veldige nedpress og det gjør forferdelig vondt i magen når vesla er i bevegelse.... Noen fler som har det slik? Vet hvorfor?
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2007 Prøver å dytte jeg i håp om at noen veit....
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Ingen som vet?
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Tja.... på tide å gjøre et opphold kanskje?? Tror kroppen din prøver å fortelle deg at det holder en liten stund nå.. Tydelig at du er fødeklar der nede.. Lykke til!
Saga-to gulljenter+en spire Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 Opphold er det helt klart at det blir:) Tusen takk og lykke til selv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå