Gå til innhold

Vekt igjen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått opp snart 20 kilo!!!!! er i uke 36. Går hele tiden å bekymrer meg for hvordan jeg skal greie å få di av meg igjen. Mange sier til meg at jeg bare skal slappe av, for allerede når jeg drar fra sykehuset har mye gått av. Noen som tror på dette? Er redd det bare er noe di sier for å trøste meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er sant... for min del nårjeg fødte første mann gikk jeg ned 7 kilo bare den dagen jeg fødte... pluss at du må huske at hvis du har vann ikroppen forsvinner det ganske fort. Venninna mi gikk opp 23 kilo, og alt var borte 6mnd senere... så hvis du ikke har sliti med vekta før, er det ingen vits i å bekymre seg... :)

Skrevet

ja, bare tenk på hvor mye babyn, morkake og fostervann veier.. og d forsvinner jo etter fødselen!!! så er d resten.. har du vann i kroppen forsvinner jo d og.. og der gikk noen kg.. og ammer du vil d forsvinne noen kg der.. og om du er flink til å passe på hva og hvor masse du spiser etter fødselen, og er flink til å ha en trilletur om dagen når ting har roa seg vil resten forsvinne og ;) går nok bra :)

Skrevet

Eg la på meg 18 kg i sist svangerskap, og 7kg fosvant v fødselen. Men dei andre måtte eg eta sunt og trena godt for å få vekk. Men dei var egentelig lette å få vekk, når eg bare gjekk inn for det.

Skrevet

La på meg 22 kg med førstemann, 16 kg med andremann, nu har jeg foreløpig lagt på meg 15 kg med tredjemann (er i uke 35)

Skrevet

Ikke bekymre deg du! Når du ammer går du automatisk raskere ned i vekt. I mitt første sv.skap la jeg på meg 27 kg og gikk ned 29 kg i løpet av 6 mndr. Har lagt på meg 20 kg nå og er ikke så veldig bekymret for slankingen etterpå. Amming og ut å trille gjør susen!!! ;-)

Skrevet

22+ her og! Er mange som legger på seg over 20 kg, selvom det ikke ser slik ut på disse sidene noen ganger. Vi får være glade vi har barn i magen!! Har flere venninner som sliter, og ikke får det til, eller aborterer underveis... Da blir 10 -20 kg + bagatellmessig - selvom jeg heller ikke syns det er kult å veie 22 kg mer enn vanlig - og heller ikke vite SIKKERT at jeg går ned dette igjen. Vi får satse på at det går av innen rimelig tid!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...