Gå til innhold

For reductilbrukere


LivetErEnLek

Anbefalte innlegg

Ja, ja, da er det veiedag for meg igjen da. Og vekten har gått ytterligere en kilo ned. Ser ut til at jeg har stabilisert meg med å gå ned 1 kg hver uke og det er jo i grunn bra. Skal innrømme at jeg veldig gjerne hadde sett at det hadde gått litt fortere (utolmodig ja), men jeg kan ikke spise mindre enn det jeg gjør nå og fremdeles fungere i hverdagen. Har ikke fått trent noe særlig denne uka pga at formen har vært heller laber og at jeg har begynt på jobb igjen. Jobber som ped leder i barnehage og når kvelden kommer er jeg helt skutt. Har vært ute og gått en tur på ca 45 minutter hver kveld etter at ungene har lagt seg, men det er også alt jeg har overskudd til. Men uansett, jeg har nå gått ned 8,5 kg på 5 uker og det er ikke mer enn 2 kg til jeg er nede i den vekta jeg hadde da jeg ble gravid med andremann, men fremdeles ganske langt til målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser jammen meg ut til at vi har samme tempo vi stella! går ned ca en kg i uka jeg og! funnet ut at jeg ikke kan spise mindre nå om jeg vil at vekta skal holde seg når målet er nådd, så da får jeg heller smøre meg med tålmodighet;) altialt har jeg nå gått ned 11,5 kg i løpet av de siste 6 ukene, så er fornøyd med det! det rare er at hodet mitt ikke henger helt med på vekttapet, jeg ser ikke helt med øynene mine at jeg faktisk har blitt lettere! men merker det jo, plutselig fungerer hoftene mine som før og jeg blir heller ikke sliten i kroppen på samme måte! for ikke å snakke om at buksene blir større og større :-D har de siste ukene trent mye, gått lange turer pluss at jeg har gått ca 28000 skritt på steppern i uka! så motivasjonen har definitivt ikke blitt borte selvom vekta går litt saktere nedover, for får faktisk ekstra driv i og med at tallene blir lavere og lavere for hver uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!! I dag fikk jeg Reductil av legen min!!! Gleder meg til å begynne. Håper jeg ser resultater ganske fort. veier nå 88 kg og håper og komme godt ned på 70 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...