Gå til innhold

I natt droemte jeg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hold fast ved drømmen!!! Dette er min drøm som jeg drømte for en god stund siden.... jeg drømte om ei venninne og meg selv....vi gikk gravid samtidig men min venninne fødte en jente baby noen månder før meg. Jeg fikk også en jente.... Det jeg ikke visste da var et min venninne måtte gjnnom adopsjon, de går nå å venter på tildeling..... rett før jul da vårt 2 icsi forsøk gikk rett vest, så tenkte jeg at nei et var ikke ne i den drømmen....MEN DER TOK JEG FEIL!! Jeg ble gravid månden etter icsi forsøket på egenhånd noe legene mente var umulig!

Så hold fast på drømmen kjære venn!!

For en god stund siden drømte jeg at jeg fikk en liten gutt. Han var bare så nydelig og perfekt. Da jeg våknet trodde jeg nesten at det hadde skjedd i virkeligheten.

Det er jo kanskje et halvt år siden, men jeg tenker sånn på den guttebabyen når jeg tenker på å få barn. Det er nesten som om han bare venter på å bli til. Det er på en måte håpet mitt. Høres sikkert dumt ut, men det er liksom så virkelig for meg.

Lykke til med forsamtalen :)

Annonse

Takk Lydia,,

hehe ja jeg foeler det er en jentebaby der ute med mitt navn paa,,Av en eller annen grunn har jeg alltid foelt jeg kommer til aa faa en jente en gang..Og saa for noen uker siden sa mannen min: Vet du, jeg tror vi kommer til aa faa en jente om vi faar barn...Rart?? Vi har liksom ikke snakket saa mye om dette med gutt eller jente, men at han og sa det var litt rart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...