rampen_ Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 åååhh. nå er det ikke lenge igjen. Nå går tiden sååå fort framover ... nei! Den gjør ikke det! Jeg har 65 lange dager igjen! :-( Vil ha babyen min i armene NÅ!!! ingen som skjønner det? Hrmf! Irritabel i dag kjenner jeg.
maiprins Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 hihi ja ikke sant man kan bli litt irritabel, trist over sånn........... jeg har 107 dager igjen jeg DET ER LENGE DET lykke til rampen stor klem fra
Gizom81 Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 He he 26 dager igjen her og det går fort nok skal jeg si! Nyt de siste ukene før dere blir ordentlig tunge og lei!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 ååååh, i mårra er det bare 21 dager til termin og jeg er fødeklar!! Neida, sorry, det frista litt for mye.. hehe;-p Men skal jeg være helt ærlig har tida faktisk gått veldig fort etter vi runda 100! (Synes jeg da..) Men NÅÅ begynner jeg å bli RIMELIG lei av å være så stor,sove så dårlig og ikke minst halsbrann!! Så bare nyt tida nå før dere blir så store! Og blås i hvor langt alle andre er kommet i forhod;) Kos dere med magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå