Gå til innhold

November: Dere som har babyer som sover lenge om natten:


♥BergensJente m/ Keiser♥

Anbefalte innlegg

Gir dere de bare mm eller mme, eller begge deler? Småen min får bare mm, og han sover ikke så veldig mange timer i strekk. Har blitt max 7 timer, og det er veldig sjeldent det skjer, Som regel går det 5 timer før han våkner for mat igjen. Legger han hver kveld i syv tiden for da er han trøtt..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på.

 

Her er det nok veldig likt som hos dere. Legger gutten i 19-tiden og han sover 4-5 timer mellom måltidene, en sjelden gang 6-7 timer. -Og han får bare mm.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare mm, men sover stort sett et litt lengre strekk på mellom 4-6 timer for så å begynne på hver tredje time med mat igjen.. men det største problemet er at hun sover så urolig. Hun bråker så mye at jeg er våken store deler av natten.. mye smokkedytting også.. I morges lå hun på tvers i sengen..så urolig ligger hun altså.. Hva skal man gjøre med dette? prøvde å gi henne mme i gårnatt, men hun nektet å ta det. Spiser ellers fint mm av flaske, så det var vel mme som smakte vondt da.. Noen mme som smaker bedre enn andre tro? prøvde NAN vi..

Forøvrig så sovner snupp mellom 21.30 og 23.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kjøpe en sånn sove pose å ligge henne i om natten, da klarer hun ikke å flytte på seg.. Småen min ligger i en sånn. Og han ligger der jeg legger han ned om morgenen..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han får bare morsmelk. han sovner rund 2000 og sover da til ca 0600... Er kjempefornøyd med det................... 4 åringen min derimot vokner opp til flere ganger hver natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...