Gå til innhold

Ny her og litt uvitende.. Trenger råd:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på tegn som kroppen min gir meg som jeg ikke klarer å tolke;p.. Er nok ikke eneste med det problemet..

Jeg og kjæresten min hadde sex på dag 8-9-11-13 etter mens, og jeg hadde veldige smerter som minnet om mens-smerter dag 14. Vi har langdistanseforhold, derfor kun noen dager;)

Det jeg lurer på er: Kan smertene jeg følte dag 14 (kan ha vært 15) ha vært el? Og er det noen naturlig forklaring for hvorfor jeg sitter her nå dag 21 med noe som minner om mens-kramper?

Kjæresten min vil veldig gjerne ha barn nå, men jeg er litt mer skeptisk pga avstand og at det betyr avbrudd i studier og flytting. Men jeg kuttet ut p-pillen for 2 mnd siden grunnet bivirkninger, og vi beskyttet oss ikke denne gangen. Men sjansen for å bli gravid så raskt etter p-pilleslutt er vel liten? Uansett ville vi begge tatt det med et stort smil:)

Råd og tips og forklaringer mottas med kjempe-takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ut i fra det du forklarer her kan det virke som om du hadde EL på dag 14/15...

Så kan enten være mensen som gjør seg klar eller så har et egg festet seg...Vanskelig å vite...Men foreslår at du tar en test om 6-7 dager...

Det er veldig individuelt hvem som blir fort gravide, men tror det er snakk om de 3 første mnd etter pille slutt at man har stor sjanse for å bli gravid... Men kan ta feil her altså og det er VELDIG individuelt...

Tror noe vet dette bedre enn meg=o)

Lykke til!

Klem

Skrevet

Oki..skjønner. Så det er vanskelig å vite egentlig.. Takk for svar!!

Er det vanlig med smerter en uke før mensen dere andre? Noen som vet:-) Og er det stor sjanse for å bli gravid tidlig etter pilleslutt?

Lykke til til alle som prøver, og har ventet så lenge! Er flott å se hvordan dere støtter hverandre! Plutselig er ikke tanken så skummel lenger etter å ha lest en god del innlegg her:-)

Skrevet

Jeg ble gravid rett etter at jeg sluttet på p-piller...

Gikk mye fortere enn jeg hadde trodd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...