melkekua™ Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 fnis fnis....så at du var på.....hva er det du sier...tror du at du er gravid....fikk helt sjokk når jeg leste pm fra deg. Så morro hvis dette er sant da. Dette unner jeg deg virkelig! Nå er jeg så spent på dine vegne. Blir det testing før den 16? Eller skal du være flink å vente til ikmdato? Koooooooskooooooooooos
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Der var du jo, midt inneimellom! ;o) Hadde ikm igår, og jeg begynner å bli gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal! Tester imorgen, og da kan du banne på at tr står der i egen høye person...... Hodet mitt tar helt av. Forestiller meg hva jeg skal skrive inn her, hvordan jeg skal fortelle det til venner og familie...osv. Er det mulig å torturere seg selv på denne måten!! Nå må jeg varme opp dynen, mannen kom hjem fra jobb nå, og skal opp igjen kl 05.30 Skal fortelle deg all about! Du jeg har akkuratt laget nytt nick...var kanskje litt teit. Ka du trur? Komme deg i seng nå snuppa! Superkosemoseoverdose igjen og igjen og igjen.... ;o)
melkekua™ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuu hvordan er det med deg? Du er ikke ALENE om å tenke slike tanker.....overhodet ikke! Jeg har tenkt alle mulige varianter for hva jeg skal skrive her inne når spiren sitter! Vi kvinnfolk er av natur selvpinere! Slik det alltid er desverre ( Det nye nicket var knall da...fnis...... Jeg er NYP #1....ooooooh yes!!!!! Nå er jeg speeeeeeeent på testingen din!!!!
melkekua™ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 Er det ikke like greit å bruke denne tråden, den andre begynte å bli så lang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå