Gå til innhold

til dere gravide/ noen som sliter med å sovne?


duogjeg og vitre

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sovet godt på en stund. Er litt sånn småkvalm, og våken. Sover lett.

 

aflere med denne erfaringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner nesten å tro at det er ganske vanlig.. Jeg er i uke 11 og har ikke sovet ei heil natt siden nyttår. Jeg er kvalm 24t i døgnet. Begynner å bli sliten også nå... Har tatt postafen, men det hjelper heller ikke på søvnen lenger.. Men det går over si er de jo så en må bare holde ut....

 

lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk det av legen og han sa at det har ingen virkning på fosteret.

Leste også på en rapport i et helseblad at det er ikke farlig. Så det kan man ta.... Det har hjulpet meg av og til over de verste turene jeg har hatt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest i felleskatalogen der fikk jeg inntrykk av at en ikke skulle spise det men je har sett så mye spm om det og har jo dermed trodd at det kunne være ok. Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har og hatt kjempeproblemer med å sove tungt og godt og har ikke sovet en hel natt på lenge heller. Er 11+4 i dag og i går var vel første natten der jeg ikke måtte opp å tisse fem ganger og jeg sov nesten hele natten igjennom - drømmer så fælt da, men blir jo forsterket av b6 vitaminene jeg tar, skjønt det kan være litt slitsomt til tider. Er ikke bare koselige drømmer, men så lenge jeg er litt uthvilt om morgenen så får det bare være =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...