andrea25 Skrevet 14. februar 2007 #1 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har kanskje Ma, men føler meg fremdeles gravid. ømme bryst, kvalm og trett. Er det vanlig? i følge mensberegnnger er jeg 12-13 uker på vei, men på ul i dag, sa dem 4 uker el at noe var galt. Skal på ny kontroll om en uke. Kan det ha vært dødt i 8 uker uten at jeg merker noe og fremdeles har graviditetssymptomer?? Tusen takk for svar.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8233981-tusen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ingen-svar/
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #2 Del Skrevet 15. februar 2007 Ikke for å skremme deg men,jeg var på tidlig ul (uke 12) da viste det seg at at jeg har hatt en MA (uke 9) dette er nå 1 uke siden. Jeg hadde veldig lite symptomer når jeg var gravid og hadde faktisk etter uke 9, såvidt jeg husker. Legen sa man kan ha symptomer etterpå for kroppen er gravid enda,dvs den har ikke oppfattet at det var dødt. Men som en liten trøst til deg, så sa legen at etterhvert ville kroppen ha oppfattet det,slik at jeg hadde merket at det var noe galt. Jeg gikk jo 3 uker før det ble oppdaget og legen sa at det hadde ikke gått så mye lenger før kroppen hadde oppfattet det. Så jeg synes det er rart at du kunne ha gått i 8 uker uten at kroppen har reagert. Men er du sikker på at du ikke har kommet lenger enn 4 uker? Men på den andre siden er det stor forskjell på 12-13 uker og 4 uker. Får håpe for din skyld at du bare er 4 uker,men at mensen har stoppet opp før det,men det er jo merkelig det også. Vet ikke om dette var til noen hjelp. Kort sammenfattet: jeg hadde symptomer etter at fosteret døde, jeg gikk med det i 3 uker,men 8 uker høres lenge ut uten at kroppen har reagert. Håper du får en gladmelding. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8233981-tusen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ingen-svar/#findComment-8235586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå