Gå til innhold

treffet på pp- blir det nåt av

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser at det e nån som e syk og nån som skal på foreldremøte og nån som e usikker...

kem e det da som kommer egentlig? skal vi utsette det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del så hadde det vært greit å utsatt det i og med at jeg må på foreldremøte. Men om det blir så skal jeg prøve å rekke det, men jeg kommer sikkert noe senere enn dere andre da. Men det er ikke noe å utsette for bare min del. Tenkte om det det er fler som ikke kan komme. Går jo ann å ha treffet om det så bare er to som kommer. Om jeg ikke rekker det så kommer det forhåpentligvis flere treff om ikke så lenge, som jeg kan gå på:) Hvis det blir utsatt så kan jeg iallefall neste uke og uka etter det vet jeg.

Skrevet

kan godt utsette for min del...

Skrevet

Jeg har satt av kvelden og kan komme. Men da bør det komme minst en til :-)

Skrevet

Hmmm... det var dårlig respons her. Jeg kan sjekke innom her i 19-tida igjen, men hvis det ikke er noen andre som kommer kan vi kanskje ta et treff neste torsdag i stedet?

Skrevet

sjekker å innom i 19 tida..kan jeg å, men litt kjedelig visst man blir to kanskje?

Skrevet

vi kan godt ta det neste torsdag for min del... sambo må på jobb idag, bynne kl .20 så æ har ikke barnevakt..=(

e rimelig forbanna..hadde glæda mæ masse til å treffe dokker.....

Skrevet

Da sier vi neste torsdag? Det er aldri lett å samle masse travle damer på en gang :-)

Skrevet

jepp den e æ med på...

Skrevet

Syns også det e greit på torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...