Gå til innhold

Forvirret..

andrea25

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25 år, som tok en positiv graviditetstest for to dager siden. Da hadde jeg gått vært kvalm og sliten, med ømme bryst siden rett etter jul. Jeg har alltid hatt uregelmessig og kjempe sjelden mens. Men 15 nov var siste mens første dag. og i følge mens- beregninger skal jeg jo være 12-13 uker på vei. Men hos legen i går mente han jeg var 8-9 uker på vei. og i dag var jeg til ul, og der sa de at i følge størrelsen på fosteret, så er jeg 4 uker påvei. Men at det var usikkert og at noe kunne være galt, muligens ikke liv. de tok blodprøver og jeg skal til ny kontroll om en uke. Jeg er så forvirret, fordi jeg får det ikke til å stemme at jeg er bare 4 uker påvei, og er det virkelig mulig at jeg har blitt gravid rundt 1 des. men at fosteret har dødd, uten at kroppen støter det fra seg? Jeg blir kjempe takknemlig for svar, jeg er så forvirret og jeg er ikke så inne på det hær med graviditet:)

Fortsetter under...

Det er nok mulig ja.. Tror i allefall det. Det som kan skje er at fosteret dør uten at kroppen "merker" det. Da vil visst nok kroppen "kapsle inn" fosteret. Dette er i allefall det jeg fikk beskjed om i når jeg hadde MA 3.januar...

Men det kan jo være at du har hatt en senere eggløsning mth at du har så ustabil mens... Og at fosteret derfor et yngre en etter mensberegning... Vet ikke jeg altså, var bare en tanke som slo meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...