Gå til innhold

Er dere ferdige me alt av innkjøp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

yepp, ferdig her!

jeg hadde vogn og seng, men har kjøpt en vugge til å ha i stua, klær, da tenker jeg på alt, bodyr osv...., stelleveske, stelleveska mi er friis company, tenkte at det var bedre å ha en sånn enn en en kjedelig stelleveske, bilstol, sengtøy, hådklær, bleier, salve, zinksalve, puppesalve, koseklut, gulpeklut, ludde, dyne, pute ja...gud bedre, har kjøpt alt ungen min trenger, kommer ikke på alt nå men har alt klart + at stelleveska er ferdig pakket til lille nurket.

jo, har oxo kjøpt ny stellekomode.

Skal låne et par ting, og de skal jeg hente nå i helga, så er alt klart. -Men har ikke gjort det klart med oppredd seng og vugge, altså.. Eller, skal låne masse klær og, men de får jeg ikke før etter fødselen, for vi holder hemmelig om det blir gutt eller jente... Så har klart noen klær til de første dagene hjemme... -Men så har vi ei snuppe på 2 år og, da.. så vi har jo det meste klart fra henne... ;)

Vi har kun stellebord, stellekommpde og seng. Har sendt inn bestilling på det meste av de store tingene som madrass, vogn, bilstol ol, så vi regner med å få det ca 1 mnd før termin. Jeg har da ikke begynt å tenke på klær enda, ingen stelleprodukter som kluter ol. Jeg føler at jeg begynner å få dårlig tid, men har fremdeles 73 dager på meg.

Har kjøpt alle de store tingene som vogn,seng, stellebord osv. Har kjøpt litt klær og slikt. Meldte meg inn i Libero klubben for ett par måneder siden og de hadde tilbud på start pakke for nyfødte og den inneholdt masse kjekke ting! Bodyer, sokker, kremer, oljer helseteppe, fotoalbum o.l. Også har du jo også den startpakken du får på apotekene. Føler fremdeles at jeg ikke har helt oversikt over hva jeg trenger, men har heldigvis en venninne som fikk sin førstefødte for mindre enn ett halvt år siden og vi skal ha en jentekveld for jeg får en lilste med de ting jeg må kjøpe. Allikevel godt å hørre at det er andre som er litt stresset med innkjøp! :)

Ozgirl

He kjøpt vogn, bilstol og stellebord.. Seng skal han "arve" fra søskenbarne sitt.. Skal kjøpe ny madrass... He kjøpt veldig lite kle, noken få bodya.. So ej fe nesten litt panikk her når ej lese at andre e ferdig...

Annonse

har litt igjen, men fått i hus det meste:) som vogn, trille, reiseseng, vippestol, stellebord og stellepute, litt klær, gulpekluter og frottekluter, litt leker, smokker og litt flasker,badebalje, bilstol, dyne, voksipose, leketeppe. og så fikk jeg jo litt i den apotekpakken da... skal få seng av olemor, den ville hun kjøpe samt masse annet dill som hun ville stå for:)

Vi har fått i hus seng, stellekommode, vogn og bilsete. Dette er de store tingene. Så mangler lekegrind.

Ellers har jeg det meste av klær på plass tror jeg. Men har ingen stelleprodukter enda, kun prøvepakker med bleier.

Og noen leker og kosedyr er også på plass :)

jeg har nettopp blitt ferdig med det meste av innkjøp... og jeg vil STERKT anbefale å kjøpe mye av barnetingene i svenske babybutikker... man sparer en god del på for eksempel vogn, stellebord, reiseseng osv osv... spør etter pakkepris:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...