Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Ingen som vet om dette har samme effekt?på og hjelpe i gang fødsel?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Er jo et kjerringråd da, og det sier vel rødvin... Er jo ikke bevist at det har noen effekt i det hele tatt egentlig så slik sett så spiller det vel ikke noen rolle.. MEn kjerringrådet sier iallefall rødvin...
ennaH Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Glem det. Kjerringrådet sier rødvin. Ettersom jeg er motstander av å drikke alkohol under svangerskapet, tenkte jeg følgende forrige gang jeg gikk over tida: Man snakker om rødvin, og ikke alkohol generelt. Altså må det eventuelt være noe i druene som bidrar til å fremskynde fødselen. Dermed vil både alkoholfri rødvin og druejuice være like bra. Jeg drakk en hel flaske alkoholfri rødvin til frokost da jeg var godt over termin. Det eneste som skjedde, var at jeg ble dødskvalm! Sats på sæd i stedet! Det er vitenskapelig bevist at det fungerer! Dessuten er det mye morsommere. Synes nå jeg, da.
mayaya Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg fikk en sånn tanke om det der, tenk om det virkelig hjelper da, og man kommer inn på føden og lukter rødvin?? Oh, nei..... Tror nok ikke jeg prøver det nei... Alkohol er fyfy..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå