♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Har i de siste dagene vært syk. Med opp til 39,5 i feber. Så i dag skulle sambo ut å spise middag med jobben og har vært borte siden halv ti...Greit nok...Har sovet for det meste... Han leverte gutten vår i barnehagen i dag og ikke har han kjøpt noen form for mat til meg...Ikke har vi noe i fryser eller i kjøleskapet, så jeg har sultet i hele dag.. Først nå tekster han og spør om jeg vil ha noe i butikken eller gatekjøkken.... Sa nei, at jeg ikke ville ha. Vil ikke at han skal kjøpe mat til meg for at han skal føle seg bedre...Hadde han tenkt på meg litt tidligere så ville jeg ikke ha nødt til å fortelle han at jeg var sulten og at han kunne kjøpt mat til meg før han dro... Duste gubbe... Og så kommer han hjem kysser meg på panna og tror ting er i orden...Åååå blir så sinna... Uff måtte få ut litt...
Jumpy Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 MENN ER NOEN EGOISTISKE SVIN!!!!! OG DET PÅ SELVESTE 14 FEBRUAAAAAR..... aaargghhh.... Bra du får det ut du. Se å stikk hull på de kondomene deres nå og HOPP I HALMEN!!! God natt snuppa
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 Hehe.,..Takk snuppa... Blir lettere oppgitt av han... Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Det er så typisk menn!!! Argh! Lurer på om de er helt blåst noen ganger, skjønner de ingen ting? Uff, du får ta igjen neste gang han er syk;-) Fikk svar på spm mitt når jeg leste dette innlegget. Håper du blir frisk snart snuppa. God bedring!
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Klem til deg! Hadde jeg bodd nærmere sklle jeg kommet med hjemmelaget pizza til deg Mannen fikk biotherm dusjgele av meg.... jeg fikk ikke noe av han... helt greit, men han visst jo at det var valentines dag da... hmm... men han er så snill alltid utenom, ryddet hele leiigheten her om dagen... Men må jo si at det hadde vært litt kjekt med en liten oppmerksomhet da, er jo sjelden han overrasker meg med ting for å si det sånn... men han er veldig flink til å overraske med andre ting, som gjøre ting her hjemme, film etc.. så det er jo koselig! Trøsteklem til deg! Egoistiske mann! Får håpe han glemmer dongen som plaster på såret! Haha....
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2007 dreamer: det verste er at jeg har lyst men siden morsinstinktet skyter inn så blir det vanskelig...hehe... Kan bare gni det inn når han har blitt frisk og si: Har flyr jeg rundt for at du skal ha det godt og så gidder du ikke å gjøre det samme for meg...Dust... Hehehe.... Tror jeg da får dobbel dose tilbake senere da... Eeeh...tror jeg...hehehe.... Bare Ine: Fy... slemme mannen din...hehe... Vet du, vi er for snille mot dem...hehehe... Men så er vi jo det av natur da...hihi.... Vanligvis så er jeg ikke så begeistret for sånne dager som morsdag og valentines day, men det er så sjelden jeg ellers får ting av han... Vel faktiske når jeg tenker meg om så er det disse to dagene i året jeg får blomster av han... Ikke ellers, så det er jo litt fint at han kan vise at han tenker på meg... Tror jaggu jeg skal fortelle han det etterpå... er forsatt sur på han... Han er jo snill som hjelper til å rydde sammen med meg og vi lager jo mat sammen, men...hehe... som alle andre så vil jeg jo gjerne ha liten oppmerksomhet fra han da... Er det så mye å forlange?? Hehehe, vi får skylde på at han er enbarn... hihi... selvom det ikke vil bety så mye menmen... Blir så glad når jeg får snakke med dere altså...hehe Klemmer til dere...=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå