Gå til innhold

enda et mme spørsmål ;)


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

er det sånn at når ungene kun får mme så skal de bæsje hver dag?? jakob bæsjer nå hver 5 dag ca (får mest mm nå), jeg gir malt i melka- men virker ikke så bra her tror jeg ;) men vil dette regulere seg selv når han bare får mme tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Victoria får kun mme og hun kan bæsje alt fra 1 til 3 ganger i døgnet.Vi tar i malt hver gang. litt mer de siste dagene da hun har vært litt hard i magen.. det resulterte i at hun det siste døgnet har bæsjet 3 ganger.. jenta si det ;o) hihi..

Jeg tror de skal bæsje en gang i døgnet når de får mme..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida får også litt mme, men i størstegrad mm. Hun har fått en rytme nå på avføring hver 3. dag, og den er tynn. Hun viser ikke tegn til at hun plages med at hun ikke bæsjer hver dag. Prøvde med malt og svisker da det begynte å bli dager uten avføring, men jeg vet ikke om det hjalp så mye. Det var bæsjedag da. Siden har jeg ikke stresset med det så lenge jeg ser hun trives og er blid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask får bare mme og bæsjer stort sett hver dag... senest annenhver dag. vi måtte øke malt-dosen her fordi han pressa noe så jævli og det så skikkelig vondt ut ;( nå får han en stor spiseskje pr liter (jeg blander ut malt i vannet rett etter at jeg har kokt det opp... før jeg fordeler det på flaskene..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her bæsjes det ikke hver dag.... kan gå opp til 5-6 dager mellom... men hun virker ikke utilpass.... kanskje jeg må prøve med malt! trodde liksom det var greit og bæsje så skjeldent....? på helsestasjonen mente dem at det ikke gjorde noe at hun ikke bæsja hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...