Gå til innhold

November: Hvilken baby call har dere?


guttebebis 08.11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har TopCom ganske fornøyd, men altfor lang rekkevidde på den, 2 km- helt unødvendig. Får en del støy fra andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. Ja 2 km er jo ganske langt.. Men går den bare på strøm eller kan du ha batteri på begge enhetene? Mini er en del ute og sover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha batteri på begge. Også følger det med lader så man kan lade opp den enheten du har med deg..det er kjekt:) litt usikker på om man kan lade opp stasjonen jeg..hmm.det må jeg kanskje sjekke ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi har topcom og er ganske fornøyde med den. Eneste man bør være obs på er at den enheten som står hos babyen ikke kan lades opp av ledningen som følger med. Man kan ha oppladbare batterier i den, men de må lades utenfor enheten om du forstår. Vi trodde at de ble ladet bare man plugget i ledningen, men det gjorde de ikke. Så plutselig lå Eir på rommet og gråt uten at det kom en lyd fra babycallen. Skal man bruke ledningen må vist batteriene være ute.

Enheten man flytter rundt kan lades fra ledningen.

Når man bare bruker den rett fungerer den veldig bra synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det nok den.. :) Høres jo enkel og grei ut, billig er den og.. Blir sikkert ikke brukt så veldig masse så da holder det vel. Men det med batteriene var jo kjekt å vite! Det hadde ikke jeg tenkt på trur jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...