Gå til innhold

Morsomme historier om Juli-barna?


Mamma'n til Vilde & Amina

Anbefalte innlegg

Lurte på om barna deres har noen spessielle, morsomme ting di gjør for tiden? Snuppa vår elsker å gå rundt i gåstolen sin (prøver å begrense tida pr. dag), og hvis vi går bak henne og sier at vi skal ta henne, sparker hun seg ganske fort bortover mens hun ser seg tilbake om vi kommer etter.... Det er ekstra morro når pappa gjør dette. Når han kommer hjem fra jobb gjør hun dette så fort hun ser han, og blir skikkelig skuffet hvis han ikke følger etter henne. hehehe....

Ps. ikke heng meg for at vi bruker gå-stol da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst: Her henger vi ingen:)

 

hørtes morsomt ut:) Simen sitter "hele" dagen selv han:) Sparker seg bakover når han ligger naken på badegulvet. Ellers syns jeg egentlig alt han gjør er morsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanna har begynt å leke "borte titt titt" selv. Tar et lite håndkle eller lignende og drar over hodet for så å le seg skakk når hun titter frem og jeg sier "titt titt" Utrolig morsomt for både mor og barn :-)

 

Ellers blir hun dødlig fornærmet når pappan og storebror leker herje-leker og hun ikke får være med. Storebror er 10 år, så det kan gå hardt for seg, og det er ikka alltid det passer at hun er med. Da krabber hun etter dem og klager høylytt til en av de plukker henne opp og herjer litt med henne også.

 

Er så morsomt å se at personligheten hennes begynner å komme frem og at man kan se hva hun vil og hva hun tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...