Babyboy Høygravid Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 mens man er gravid...flere som har/hatt det? hvilke komplikasjoner kan det medføre?
Enitsirk79 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Bilyder forsterkes når man er gravid, slik at det kan virke værre enn det er. Skal du utredes for det?
2småihus!:) Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg tror legen hørte en bilyd på mitt hjerte når jeg var på første kontroll,men jeg forstod det sånn at det ikke var noe farlig...?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 helt ufarlig. jeg har hatt det siden jeg var født.
#Glad mamma til2# Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Legen min hørte også en bilyd på mitt hjerte på første kontroll. Det er visst ganske vanlig når man er gravid. Legen sa det ikke var farlig.
mybabyboy Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 hei.. jeg har også fått bilyd på hjertet etter at jeg ble gravid (er nå 18+6) legen sendte meg til kardiolog som sjekket det nøye ut.. jeg er nå sykmedlt delvis pga dette, fikk beskjed om at hjertet ikke taklet det å være gravid så bra:( jeg har konstant trykk over brystet og hjerteklapp, og jeg orker ikke å gjøre så mye som før, blir sliten og tungpustet med en gang. men man kan jo ha flere grader av bilyd etter som jeg har skjønt. viss legen din hadde vært skikkelig bekymret over det hadde du sikkert blitt sendt til utredning hos spesialist. jeg skal tilbake til kardiolog når jeg har født og er ferdig med å amme.... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå