*RosaliTa* Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Selv om tr kom 23.50 mandagskveld.. Synes tr ikke er den samme som den har vært før. Beklager detaljer.. Men før så har blodfargen vært mørk rød/brun, nå er den klar rød og jeg blør ikke like mye. dette er andre dagen og jeg blør lite.. Før tr kom følte jeg meg sikker på at jeg er gravid. Føler meg ganske sikker enda også.. Noen flere som har følt det slik, eller føler det slik? Jeg brukte å få søthunger og tr smerter like før tr kom, nå har jeg stikninger og murringer om en annen under tr og snakk om søthunger.. Sitter og gumler melkesjokolade og salt lakris akkurat nå. Namm
sjeroks Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 ta en test du, kan jo gått være du e gravid:P
*RosaliTa* Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 selv om jeg blør? jeg blør nesten ingentingnå. noe som er uvanlig. hmm..
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde det slik for et par uker siden... I tillegg kom den en stund før jeg egentlig skulle ha mensen.. 4-5 dager da.. Så nå tror jeg at jeg har el (turte ikke å teste... Kanskje jeg skal det jeg også?) hvis jeg ikke allerede er gravid da... Kan jo også være at p-pillene er ute av systemet!? Jeg sluttet tidlig i desember.. Lenge siden su sluttet på pilla??
*RosaliTa* Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 jeg slutta i desember jeg også Mn har ikke tatt de sammenhengende lenge. 14 dager i oktober og ca 14 dager i begynnelsen av desember. Samboern min studerte i usa fra aug-des og jeg var der å besøkte ham i oktober.. hehe..
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Å!! He he skjønner!! ) Jeg begynte på pillene i midten av August.. Har du tenkt til å teste??
TussiLussi Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Kjenner meg helt igjen!!!! Fikk TR 15 dager etter El, men den varte i 48 timer og var som du sier mer mørk. Har fremdeles "gravidsymptomer" som jeg pleier å miste når TR dukker opp.... Måtte bare teste i går, men den var nok klart negativ. Kanskje kroppene våre har kommet i trassalderen..hehe... Ikke mye morro nei. Oppdater meg på hvordan det går med deg da !!! Klem,
*RosaliTa* Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2007 Hej. jeg har nesten ikke blødd i heletatt fra igår og til i går. Bare bittelitt. kanshe litt mer enn spotting?? Har kjøpt test mn tørr ikke teste enda. kanshe i morgentidlig Har også mensmage og stikninger. også murringer i korsryggen. Merkelig.. Jeg har blødd adskillelig mindre enn det jeg har gjort tidligere.. hmm..
Mortil1snart2<3 Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 jeg tester også i morgen tidlig! vi får krysse fingrene for at vi kan følge etter mange av de andre uke 7 jentene! lykke til!
*RosaliTa* Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2007 Ja jeg vil være med i uke 7 gjengen.. Jeg føler det på meg at jeg er gravid, tross blødningene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå