Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Ser du har svart på ett tidligere innlegg, her går det så som så. Har en del mens smerter og vondt i ryggen:-( Men når jeg tenker meg om så hadde jeg det med gutten vår også. Så det er vel bare meg som tar sorgene på forskudd! Men synes det er så vanskelig å måtte vente slik. Har så store forventninger til dette forsøket, selv om jeg vet at vi har 2 forsøk til. Hvordan går det med deg/dere?? Tar du pregnyl fremdeles? Jeg gjør det, og det er helt greit synes jeg. Vet du om pregnylen forhindrer mensen eller kommer den hvis ingen befruktning?

Du får ha en fortsatt god kveld:-))

mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8232590-hei-ivfm-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen:)

Ja, jeg skjønner godt at du har store forventninger og det er helt normalt. Du må huske på det at alt dette rundt ivf/forsøk gir oss ikke noe annet enn stress, oppturer og enda større nedturer. Det er en berg-og-dalbane uten like........og det er helt normalt heldigvis.

Hva annet kan en forvente? Det er jo ren tortur å gå slik og måtte vente og ikke vite. Og det er jo uvissheten i det lengste som er verst...

Men nå er det snart torsdag, dagen før helg. Helgen fyker jo unna og før du vet ordet av det, så kommer tirsdagen:))) Skal du opp på Haukeland og ta blodprøve der?

Idag har jeg hatt litt ubehag/små vondter helt nederst i magen. Går i uke 15 idag. Ringte legen min og hun sykemeldte meg 100% før jeg fikk sagt ett ord. Hun er helt utolig sånn. Vil så gjerne at vi skal lykkes denne gangen:) Hun er så søt og god atte.

Livmoren er vel på vei opp nå regner jeg med og det er muligens det som plutselig skaper litt uvante følelser?

Ikke vet jeg, men ubehagelig har det vært. Det har avtatt noe og jeg har jo ikke blødd, så jeg regner jo med at alt er ok.

Pregnylen sluttet jeg med dagen før blodprøven. Da fikk jeg ikke lov til å gå på den mer og gikk over på disse hersens kapslene noen uker, før jeg droppet alt ila uke7/8.

Du da? Hvor lenge skal du bruke pregnylen?

Jeg vet ikke om pregnylen hinder mens eller noe da det var første gang jeg brukte den nå.

Men jeg vil tro at om den skulle komme, så kommer den rundt testdag og det tror jeg da du allerede har hatt en del forsøk og kroppen vet litt mer hva det går ut på. Sånn reagerte min kropp. Forsinket mens etter første forsøk og de 3 andre kom den som en negativ test.

Like greit spør du meg.

Når du våkner imorgen kan du telle 4 hele dager før testdag og da er du nærme:) Prøv å ikke ta sorgen på forskudd - veldig enkelt å si, men jeg sier det likevel.

Tenker på deg og sender en ny runde med babystøv*********************

********************************************************************************

Krysser fingrene for dere alle!

Ta vare på deg selv og ha det bra så lenge! :o)))

Gode klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8232590-hei-ivfm-baby/#findComment-8234320
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...