Gå til innhold

Hvor mye klager dere til samboer?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler jeg klager over alt!

- Jeg har så vondt i magen

-Jeg så tykk

-Jeg får ikke sove

-Jeg tisser hele natten

-Babyen sparker hele natten, får ikke sove

-Jeg har så vondt i ryggen

-Jeg klarer ikke å bøye meg ned

-Jeg klør i nesen

-Jeg svetter

-Jeg er så varm

-Jeg ligger ikke noe godt i sengen

-Jeg er forstoppet

-Jeg har hodepine

-Jeg har fått så mange strekkmerker

-Jeg har ingen klær som passer

-Jeg får ikke på meg skoa

.. ja dette er noe av det jeg klager om i løpet av en dag.. Er jeg bare helt syk eller? Når jeg leser over listen så blir jeg litt flau over meg selv. Jeg venter et friskt barn og har ei frisk jente på ett. Men, er det ikke lov litt å klage nå? Har termin 18 mars;)

Får samboerene deres høre det eller er dere ikke slik som meg?

Er spent på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knegget godt når jeg leste listen din.. Høres ut som meg dette!!!

Jeg føler at jeg syter over alt, men det er faktisk litt lov å be om medlidenhet når vi er midt oppe i alt dette.. Og så lenge det er mannen din, så har han vel ikke vondt av å høre om alle ulempene og plagene du må gjennon for å føde deres 2 mirakel!

Jeg føler ikke dårlig samvittighet ovenfor ham akkurat for det, selv om jeg føler med som en sytepave.. Han kan ta del i dette like mye som meg.. Kanskje han forstår og tar til seg 1/3 og hjelper med innimellom med husarbeidet. Vi arbeider tross alt fullt begge to..

Skrevet

Hehe, kjenner meg veldig igjen i listen din! :-)

Men det må da være lov til å klage litt, har dessuten en mistanke om at sambo har programmert inn en autopilot med faste "trøste-svar" som kommer automatisk etter en av mine klager, så vet ikke om han egentlig følger så mye med uansett.. :-)

Dessuten ER det til tider tungt, varmt, slitsomt, vondt, kløende osv å gå gravid..og det må da våre livsledsagere tåle å høre.. :-)

Skrevet

Hehe!

Godt å høre!

Var redd for at jeg fikk noen frekke svar om at jeg burde skjerpe meg, vet jo aldri :)

Spurte samboer om han hadde noen autopilot-svar og da bare smilte han...

Skrevet

Hihi...de holder nok autopiloten sin trygt for seg selv ja..men noen overlevelsesteknikker må de vel få ha de også.. :-)

..her om dagen var min sambos autopilot litt defekt da, for han svarte "kommer snart" da jeg sa "urk, nå er det 3.gang jeg springer på do ila en time"...jaja, tror den er reparert igjen nå.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...